تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

رعایت الگوی مصرف برای چرخه صنعت الزامی است

رعایت الگوی مصرف برای چرخه صنعت الزامی است
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به سرمای هوا و مشکلات تامین گاز گفت: رعایت الگوی مصرف برای چرخه صنعت الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت سوخت زمستانی واحدهای صنعتی و تولیدی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف و مدیریت بیش از پیش ضرورت دارد، گفت: رعایت الگوی مصرف برای ادامه چرخه صنعت در استان یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: به منظور حفظ پایداری جریان گاز در بخش خانگی و عمومی، مدیریت بهینه سوخت در بخش صنعت الزامی است.

عباسی به صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی تأکید کرد: جهت تأمین سوخت جایگزین در مواقع ضروری، اقدامات لازم را انجام و از مدیران حوزه نفت و گاز استان نیز خواست تا دستیابی به سوخت جایگزین برای واحدهای صنعتی را تسریع نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام خواستار توجه ویژه به موضوع بهینه‌سازی مصرف گاز بر اساس سیاست‌های ابلاغی و رعایت آن توسط واحدهای تولیدی شد و تأکید کرد: برنامه ریزی برای تأمین سوخت واحدهای تولیدی استان به هنگام اوج مصرف در فصول سرد از ضروریات مهم واحدهای صنعتی است.

 

مدیران برای فروش اموال مازاد اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نشست فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان روز یکشنبه به ریاست ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام و با حضور مدیرکل اداری مالی استانداری ایلام، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان، مدیرکل اموال تملیکی استان و معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست با تاکید بر تسریع در روند فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی توسط مدیران، گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید طبق قانون اموال مازاد خود را در تمامی نقاط استان و شهرستان ها شناسایی و بفروش برسانند.

وی خواستار شد تمامی مدیران دستگاه های اجرایی برای فروش اموال مازاد اهتمام جدی داشته باشند و عملکرد خود را در این راستا ارایه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.