تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

واریانت قاضی خان – بدره در کمتر از یکسال ۳۳ درصد پیشرفت داشته است

واریانت قاضی خان – بدره در کمتر از یکسال ۳۳ درصد پیشرفت داشته است
ایلام - استاندار ایلام پیشرفت پروژه واریانت قاضی خان به بدره را خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه راهسازی در کمتر از یکسال ۳۳ درصد پیشرفت داشته است.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از پروژه واریانت قاضی خان – بدره با بیان اینکه این پروژه دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده است، افزود: ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی واریانت قاضی – بدره مصادق کار جهادی است چراکه پیمانکار با کمبودها هیچگاه کار را متوقف نکرده است.

وی با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس و مجموعه اداره کل و راه شهرسازی برای پیشرفت فیزیکی این پروژه، افزود: همه مسئولان استان هماهنگی امید را ایجاد کردند.

استاندار ایلام با اشاره به اعتبارات سفر رئیس جمهور و متمم سفر یادآور شد: علاوه بر اعتبارات سفر اول ۱۸۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲ متمم به اعتبارات سفر رئیس جمهور اضافه شد چراکه نگاه ما بر این است کمبودها را برطرف کنیم.

بهرام نیا تاکید کرد: خوشبختانه نمود خیلی خوبی از پروژه های اجرایی در سطح شهرستان سیروان از نظر پیشرفت فیزیکی مشاهده شد که این روند باید استمرار داشته باشد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار، بازدید از پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار، بازدید از واریانت قاضی خان- بدره، ، دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و حضور در نشست شورای اداری با حضور بزرگان معتمدین و متنفذین شهرستان از جمله برنامه‌های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان سیروان است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.