تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

استاندار ایلام:

سپاه خار چشم دشمنان برای سیطره بر ملت های مستضعف است

سپاه خار چشم دشمنان برای سیطره بر ملت های مستضعف است
ایلام - استاندار ایلام با تجلیل از جانفشانی های سپاهیان همیشه مقتدر در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: سپاه خار چشم دشمنان برای سیطره بر ملت های مستضعف است.

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست ادواری با فرزندان نخبه شاهد استان افزود: شهدا برای ما افتخار ، عزت و سربلندی را ایجاد کردند و به واسطه شهادت همه عزیزان امروز پارلمان اروپا پیشنهاد کرده پاره تن ملت سپاه پاسداران در لیست گروهک های تروریستی قرار داده شود، چراکه سپاه مقتدر نقشه های شوم و شیطانی جبهه استکبار را نقش بر آب کرد و همه تلاش استکبار بی ثمر شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای ما پاسدار بودند، افزود: اقتدار ایران مرهون جانفشانی و فداکاری این بزرگواران و عزیزان است.

استاندار ایلام اضافه کرد: به برکت وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقتدر مقاومت ایجاد و روز به روز این جبهه برای دفاع از مظلومان مقتدرتر شد.

بهرام نیا با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت برخواسته از فرهنگ انقلابی و جهادی است، گفت: حتی الامکان تلاش داشتیم نیروی انقلابی، جهادی و از نیروی خانواده معظم شهدا استفاده کنیم‌.

وی به ضرورت تولید آثار مفاخر فرهنگی در خصوص جانفشانی شهدا اشاره کرد و گفت: ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک بین ایران و عراق ، نوار مرزی مقاومت ایلامیان است که برای هر بخش آن می توان سوژه فرهنگی تولید کرد.

استاندار ایلام در خصوص ارتقا یک درجه خانواده شهدا در ادارات ضمن تاکید بر اجرای آن در تمامی دستگاه ها اجرایی استان، گفت: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور استاندار در امور ایثارگران این موضوع را پیگیری کنند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های اقتصادی و فتنه های دشمن اشاره کرد و گفت: به برکت خون پاک شهدا کشور از شرایط سخت عبور کرده و روز به روز در حال پیشرفت است.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه برای آینده کشور است که در این راستا باید از ظرفیت جوانان استفاده و کادر سازی کنیم که بخشی از این نیروها باید فرزندان شهدا باشند.

گفتنی است در این نشست هر یک از فرزندان نخبه شاهد پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این نشست مطرح کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.