تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

رشد ۲۵۷ درصدی صدور تأسیس مجوزهای مراکز کاریابی در تهران

رشد ۲۵۷ درصدی صدور تأسیس مجوزهای مراکز کاریابی در تهران
تهران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از رشد ۲۵۷ درصدی صدور تأسیس مجوزهای مراکز کاریابی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

«حامد ویس کرمی» روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: ۲۵ درصد کاریابی جدید حقیقی و الکترونیک در استان تهران تأسیس شده است.

وی افزود: در استان ۲۴۰ مرکز کاریابی فعال است که از این تعداد ۱۴۹ کاریابی داخلی، ۸۴ کاریابی خارجی و ۷ کاریابی دریایی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به نقش دفاتر کاریابی و هدایت شغلی بیان داشت: این دفاتر به‌عنوان یکی از ابزارهای مدیریت بازار کار، حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان بوده و می‌توانند نقش مؤثری در مدیریت بازار کار داشته باشند.

ویس کرمی عنوان کرد: ایجاد مراکز مشاوره‌ و خدمات کارآفرینی در ترویج و توسعه کارآفرینی مؤثر است.

وی با بیان اینکه صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان تهران بیش از ۶۵ درصد رشدیافته است گفت: در ۹ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد در صدور مجوز مراکز کاریابی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران عنوان کرد: امسال در استان تهران ۵۶ مجوز در حوزه‌های مختلف کارآفرینی مشتمل بر ۳۳ مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی، ۱۰ مجوز شتاب‌دهنده، ۵ مجوز فضای کاری مشترک و ۸ مجوز کافه کارآفرینی صادر شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.