تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

شهید باقری مغز متفکر فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود

شهید باقری مغز متفکر فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه شهید باقری مغز متفکر فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود، گفت: شهید باقری همواره ایده داشت و افق های دور را می دید و نگاه بلندی نسبت به قضایا داشت.

سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری یادواره سالگرد شهادت شهید حسن باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سالروز شهادت شهید باقری و همرزمانش در محل شهادت این سردار سرافراز جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهدا و بویژه شهید باقری و همرزمانش را گرامی داریم.

وی افزود: شهادت شهید باقری ضربه سنگینی در دوران دفاع مقدس بود ، آنروز جمعی از فرماندهان به محضر امام راحل رفتند و روز سختی برای آنها بود ، شاید با شهادت این سردار سرافراز پایان جنگ را با مشکل مواجه و ادامه آن مشکل ساز می شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: شهید باقری فرمانده قرارگاه کربلا بود و برای برون رفت رزمندگان از شرایط سخت جنگ راه های جدیدی را ارائه می داد.

سردار شاکرمی یادآور شد: شهید باقری مغز متفکری بود که همواره ایده داشت و افق های دور را می دید و نگاه بلندی نسبت به قضایا داشت.

وی اضافه کرد: با شهادت ایشان ستون سپاه اسلام شکست ولی با عنایت الهی و تلاش فرماندهان این مسیر ادامه پیدا کرد.

شهید باقری مغز متفکر فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: امروز مدفن شهادت شهید باقری به محلی برای تربیت جوانان تبدیل شده است و هر ساله این خطه پر نور در قالب کاروان های راهیان نور با نگاه بصیرتی و ارائه دیدگاه و تئوری های شهید باقری مملو از جمعیت می شود.

سردار شاکرمی گفت: امسال یادواره این شهید بصورت متمرکز در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می شود و امروز به همت دانشگاه امام حسین (ع) ، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام فعالیت گروه های جهادی را در روستاهای فکه و دشت عباس دهلران و روستاهای این بخش در نزدیکی محل شهادت آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: این حرکت ها در واقع همان مسیری است که شهید باقری با بهره گیری از ظرفیت مردمی برای بسیج نیروها در دفاع مقدس انجام می داد و در سایه همین روحیه الهی توانستیم بر دشمن متجاوز پیروز شویم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.