تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

باید قدر دان فرصت خدمت به مردم باشیم

باید قدر دان فرصت خدمت به مردم باشیم
نگاه اقتصاد - بازرس کل ایلام با بیان اینکه مدیران قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: توفیق خدمت نصیب ما شده است و باید قدر این جایگاه را بدانیم و برای خدمت به مردم هر آنچه در توان داریم به کار ببریم.

مالک روشنی در نشست هم اندیشی با رئیس و مجموعه مدیران جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: فرصت و موقعیت ها همیشگی نیست و مدیران باید برای رضایت مردم که همانا رضایت خدای متعال است از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند. مدیران و مجموعه هر اداره ای باید تمام قد در خدمت ارباب رجوع باشند و بدون هیچ منتی کار مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

بازرس کل استان ایلام بیان داشت: هر مدیری که مسئولیت قبول می کند باید توان انجام آن مدیریت را داشته باشد و نسبت به مدیر قبل ابتکار و نوآوری عملی داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه های ایستگاه های پمپاژ و آبیاری گفت: قبل از شروع این پروژه ها بررسی های لازم به عمل آید تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی به دنبال مچ گیری مدیران نبوده بلکه به دنبال پیشگیری از تخلف می باشد، افزود:خروجی تمام جلسات و دیدار ها باید به نفع مردم باشد تا بتوانیم به آنها خدمت بهتری ارائه نمائیم.

در ادامه نیز رییس جهاد کشاورزی ایلام گزارشی از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در استان ارائه داد و از زحمات بازرسی استان در تمام زمینه های کمیسیون و رفع تداخلات استان ،کمیسیون تنظیم بازار ،مناقصات سازمان جهاد کشاورزی و…. تقدیر کردند.

لازم به ذکر است در این دیدار به موضوعات مختلفی چون مشکلات کشتارگاه ،کشتار غیر مجاز، پروژه های آب و خاک و همچنین کمیسیون رفع تداخلات و….مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.