تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

سه باب مدرسه در هلیلان با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد

سه باب مدرسه در هلیلان با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استانداری ایلام گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه باب مدرسه ۱۱ کلاسه در شهرستان هلیلان با اعتبار نزدیک به ۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان هلیلان اظهار داشت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، مدرسه سه کلاسه پیازآباد با ۲۲ میلیارد ریال و ۲ کلاسه شاران با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار توسط اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام برای خدمات رسانی تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان این مناطق افتتاح شد.

وی در خصوص افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهرستان هم توضیح داد: این زمین چمن به متراژ یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در روستای سرچم از توابع شهرستان هلیلان امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: احداث و بهره برداری زمین چمن فوتبال در شهرستان هلیلان یک ضرورت مهم در حوزه ورزش و سلامت جسمانی مردم بود که این مطالبه توسط دولت خدمتگذار سیزدهم به سرانجام رسید.

حسنی یادآور شد: نگاه ویژه دولت و مسوولان به مناطق محروم و دورافتاده نشان از تلاش و همت آنها برای زدودن فقر از چهره این مناطق و تقویت روحیه نشاط و خودباوری در این نقاط است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ۴۴ سال گذشته را با سربلندی و اقتدار پشت سر گذاشته و به کوری چشم دشمنان پروژه های عمرانی، خدماتی و زیربنایی یکی پس از دیگری برای خدمت رسانی به مردم مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: به عنوان مثال احداث و افتتاح پروژه چمن مصنوعی فوتبال یک خدمت مهیج و شورآفرین به جوانان و نوجوانان این منطقه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.