تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

نماینده مردم تهران در مجلس:

مولدسازی سالهاست که مطرح است اما به دلیل مقاومت مدیران وقت بی‌نتیجه ماند

مولدسازی سالهاست که مطرح است اما به دلیل مقاومت مدیران وقت بی‌نتیجه ماند
تهران- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مولدسازی اموال دولتی گفت: موضوع مولدسازی سالهاست که مطرح بوده ولی به دلیل مقاومت مدیران وقت بی نتیجه مانده‌ بود این روش با نظارت مناسب می‌تواند موجب تادیه مطالبات برخی پیمانکاران می‌شود تا به کار و خلاقیت خود دوام بخشند.

 

سید مصطفی میرسلیم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ما، درباره تلاش دولت مردمی برای بهبود وضعیت معیشتی گفت: حُسن این دولت در عدم حاشیه آفرینی به ویژه اهتمام به اصلاح نواقص و مفاسد باقی مانده از گذشته است. فراموش نکنیم که دولت جوان سیزدهم خزانه‌ای با بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و پاسخ مطالبات انباشته از گذشته را می‌داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطمئنا این دولت با اتکاء به سختکوشی و صداقت و استفاده از مشورت متخصصان و صاحب‌نظران از پس خرابی‌های به ارث رسیده بر می‌آید. بیشتر دولت مردان و نمایندگان دردآشنا و غمخوار مردم هستند و به همین دلیل از پس مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده با همراهی و یاری خودشان بر خواهند آمد.

میرسلیم همچنین درباره مولدسازی اموال دولتی گفت: موضوع مولد سازی سالهاست که مطرح بوده ولی به دلیل مقاومت مدیران وقت بی نتیجه مانده‌ بود. این روش ان شاءالله با نظارت مناسب می‌تواند موجب تادیه مطالبات برخی پیمانکاران می‌شود تا به کار و خلاقیت خود دوام بخشند.

وی درباره گره‌گشایی از وضعیت اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: برون رفت از مشکلات اقتصادی مانند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تدبیر داهیانه و مجریانی می‌خواهد که آبروی خود را فدای انقلاب و خیر و صلاح مردم کنند. البته باید نسبت به طرحهای‌ تخریبی و یاس‌آفرین دشمن و نق زدن عوامل و ایادی داخلی آنها و منافقان هوشیاری کامل داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره خطوط اصلی اصلاحات اقتصادی، گفت: باید برخی اصلاحات در کوتاه مدت چون توزیع کالابرگ انجام گیرد تا گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه از مضیقه خارج شوند. به موازات آن در بودجه ۱۴۰۲ باید کسری واقعی مهار شود تا روند تورم فروکش کند. اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه‌ها و بهبود اقتصاد انرژی بیش از این نباید به تعویق افتد.

وی تاکید کرد: همچنین باید به خلق پول در بانک‌ها و شهرداری‌ها پایان داد و سلامت اداری و مقابله با فساد در شکلهای مختلف اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی که قانون آن وجود دارد جدی گرفته و تمام فرآیندهای فسادزا خشکانده شود و مفسدان بدون ملاحظه سمت و مقام آنها یا وابستگی‌شان مکافات شوند.

این فعال سیاسی افزود: در بلند مدت هم برنامه رشد اقتصادی و پیشرفت کشور باید با اصالت دادن به ساخت داخلی کالاهای مورد نیاز و پرهیز جدی از خام فروشی و شبه خام فروشی و خودداری از واردات جز در موارد اضطراری و با تسهیل راه اندازی هزاران کارگاه و کارخانه راکد شده، ترسیم و محقق شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.