تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

کلنگ زنی مرکز خونگیری ایوان

کلنگ زنی مرکز خونگیری ایوان
ایلام - همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی مرکز ثابت خونگیری و افتتاح مجتمع گردشگری، تفریحی و توریستی در شهرستان ایوان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم کلنگ زنی مرکز ثابت خونگیری شهرستان ایوان گفت: اهمیت فعالیت پایگاه انتقال خون و نقش بی بدیل آن در نجات جان انسان ها بر کسی پوشیده نیست.

محمدسبحان حسنی با تقدیر از عملکرد اداره کل انتقال خون استان ایلام، اضافه کرد: توسعه مراکز خونگیری در سطح استان با در نظر گرفتن استانداردهای لازم نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و نجات جان بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی دارد.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: احداث مرکز خونگیری در شهرستان ایوان یکی از مطالبات مردمی بوده که با هماهنگی و مساعدت ستاد مرکزی سازمان انتقال خون، مجوز احداث پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان‌های ایوان و دهلران اخذ شد.

دکتر لیلی عاصم آبادی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۸ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تجهیزات مورد نیاز این مرکز خریداری شده و برای احداث آن مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی شهرستان ایوان را یکی از شهرستان های استان با شاخص بالای اهدای خون اعلام و عنوان کرد: در سریع ترین زمان ممکن فرایند مناقصه و احداث این مرکز آغاز خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.