تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

سردار جوانی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد

سردار جوانی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد
بجنورد -معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران شد و وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت.

سردار یدالله جوانی روز شنبه در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: مردم امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رساندند و نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و اسلام ایستاده اند.

وی تصریح کرد: امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند و این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب را دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۲ بهمن روزی است که امام راحل موفق شد تا کشور ایران را از چنگال استعمارگران و جهانخواران عالم خارج کند و با این قیام عزت ملی، سرافرازی و خودباوری در جامعه ایجاد شد.

وی عنوان کرد: برف، باران و سرما هیچگاه در عزم مردم برای پاسداشت ارزش های انقلاب تاثیری نمی گذارد و دشمنان تلاش می کنند با جنگ شناختی با بهره گیری از امپراتوری رسانه، نظام ولایت فقیه را طور دیگری برای نسل جوان تفسیر کنند.

سردار جوانی ادامه داد: کسانی که به دنبال آن هستند؛ در جامعه القا کنند که مردم در دهه پنجم با ولایت فقیه و آرمان های امام(ره) فاصله دارند باید این حضور پرشور را تحلیل و مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه دشمن با جمهوری اسلامی مبارزه با ملت ایران است اضافه کرد: دشمنی مستکبران به خاطر تمدن‌سازی و پیشرفت های چشمگیر ملت ایران است چرا که آنها نمی خواهد تا مردم ایران، الگوی مستضعفان عالم باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنی استکبار جای تعجب ندارد و اینکه همواره آزموده را می آزمایند، جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: پیام ملت غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران استکبار جهانی و دولت های مرتجع عرب این است که تا کی ملت ایران را می آزمایید و تا کی می خواهید محاسبات غلط داشته باشید.

سردار جوانی بیان کرد: دشمنان در بخش نظامی ده‌ها توطئه طراحی کردند ولی نتایج عکسی برای آنها به همراه داشت و درخشیدن مردم در جنگ تحمیلی و مناسبات مذهبی تمامی توطئه های آنها را تبدیل به یاس کرد.

وی یادآور شد: در حوزه امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دسیسه های گوناگونی را علیه ملت ایران طراحی کردند که این دسیسه ها با هوشیاری مردم به فرصت تبدیل شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: استکبار در رسانه های خود اغتشاشات را انقلاب نامید و بایدن در فضایی توهم‌گونه خواسته خود را آشکارا اعلام کرد و گفت که مردم ایران را آزاد می کنیم.

وی افزود: دشمنان در اغتشاشات به دنبال آن بودید که ملت را از انقلاب جدا کنند و مردم را در برابر روحانیت، سپاه و بسیج قرار دهند.

سردار جوانی ادامه داد: غربی ها باید بدانند تمدن اسلامی با دستان پرتوان ملت و ولایت فقیه در حال شکل گیری است و این تمدن مبتنی بر معنویت و عقلانیت است و در این هندسه جدید قدرت، جمهوری اسلامی و ملت های مسلمان جایگاه ویژه ای دارند.

وی افزود: دشمنان تصور نکنند با جنگ روانی و عملیات شناختی جوانان را از انقلاب جدا کنند و با این تصور که با تحریم سپاه به بازوان توان ملت آسیبی بزنید، کورخوانده اید زیرا که تکیه سپاه بر خدا و مردم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه این نقشه ها برای توقف روند توسعه کشور است و تاکنون نیز به نتیجه نرسیده اند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در بجنورد ساعت ۱۰ از میدان شهید آغاز شد و به مقصد نهایی در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار “یدالله جوانی” معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه پایان یافت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.