تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

وزیر کشور: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه پایان خیالات واهی دشمنان است

وزیر کشور: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه پایان خیالات واهی دشمنان است
قم- وزیر کشور گفت: راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن نقطه پایانی بر خیالات واهی دشمنان طی چند ماه اخیر است و آن‌ها از این همه عشق و علاقه مردم به‌ نظام اسلامی جان خواهند داد.

احمد وحیدی روز شنبه در جمع راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم، با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد ملت ما را مأیوس و منفعل کند، ادامه داد: ملت ما بانشاط، امیدوار، آرمان‌خواه و آگاه به دستاوردهای خود است و هرگز دچار انفعال در برابر دشمنان نخواهد شد.

وی اظهار داشت:‌ مردم ایران اسلامی در۲۲ بهمن به میدان آمدند تا با دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و به دشمنان اثبات کنند که تا جان دارند از انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مسیر جدیدی در جهان معاصر ترسیم کرد و ایران ذلت پذیر و وابسته قبل از انقلاب را به ملتی آزاده و مستقل تبدیل کرد؛ ایران در رژیم پهلوی هیچ اختیاری از خود نداشت و با کمک سازمان شکنجه‌گر ساواک و سرویس‌های اطلاعاتی انگلیسی و آمریکایی ادامه حیات می‌داد.

وزیر کشور ابراز داشت: قبل از انقلاب چیزی بنام صنعت درکشور وجود نداشت و علاوه بر آن مردم از نظر سطح سواد، اقتصاد و سایر شاخصه‌ها وضعیت بغرنجی داشت؛ آن زمان افزون بر۵۰ درصد مردم زیرخط فقر به سر می‌بردند.

وحیدی بابیان اینکه در آن دوران اثری از برق و گاز در روستاها وجود نداشت، گفت: انقلاب اسلامی، ایران را به اوج رساند.

وی ادامه داد: امید به زندگی در دوران پهلوی ۵۵ سال بود درحالی‌که امروز امید به زندگی با پیشرفت در حوزه بهداشت، درمان و آموزش از ۷۷ سال عبور کرده‌است.

وزیر کشور با اشاره به توان بومی ساخت هواپیماهای جنگی، کشتی‌های غول‌پیکر و سایر عرصه‌های فناوری، خاطرنشان کرد: ایران امروز در رتبه دوم نانو، رتبه هفتم تولید فولاد، رتبه اول رشد علمی در منطقه را دارد که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل‌ شده‌است.

وی ابراز داشت: ایران از نظر علمی و تکنولوژی در نقطه اوج خود به سر می‌برد؛ امروز پیام فرهنگی ایران است که در سطح جهان تأثیرگذار و الهام‌بخش است، جمهوری اسلامی تنها مکتبی فکری است که برای آینده بشر حرف‌های دست‌یافتنی از نوع صلح و صفا و عدالت دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: از لحاظ سیاسی مستقل‌ترین کشور دنیا جمهوری اسلامی است، امروز تمام منافع و تصمیمات مردم در داخل کشور گرفته می‌شود؛ ایران مستقل‌ترین نظام سیاسی و قوی‌ترین نظام فرهنگی را دارد و بالاترین نرخ علمی و همبستگی اجتماعی متعلق به جمهوری اسلامی است.

وحیدی بابیان اینکه مردم ایران امیدوار به آینده هستند، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی مفلوک و شناخته‌ شده‌ هستند؛ یکی از آنها گروه تروریستی مجاهدین خلق است که در دوران جنگ دست در دست صدام گذاشتند و ۱۷ هزار نفر از مردم این مرز و بوم رابه شهادت رساندند، وای بر روزی که این افراد منادی آزادی‌خواهی شوند.

وی اضافه کرد: گروه دوم دشمنان ایران سلطنت‌طلبان هستند که بخش اصلی عقب‌ماندگی‌های کشور به خاطر ناکارآمدی و دوران سیاه حکمرانی آن‌هاست؛ افرادی که اموال کشور را به غارت بردند با کودتا روی کارآمدند و با شکنجه و خفقان ادامه حیات می‌دادند امروز ادعای آزادی و زندگی می‌کنند، بازماندگان پهلوی پاسخ دهند کدام‌یک از اقوام ایرانی شمارا از خود نرانده‌اند.

وزیر کشور بابیان اینکه با حضور مردم در صحنه و تدابیر مقام معظم رهبری، فتنه ترکیبی خنثی‌شده است، بیان داشت: باوجود فشار سنگین رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ملت ایران باقدرت به‌پیش می‌رود و استوانه‌های قدرت خود را در سراسر دنیا تحکیم می‌بخشد.

وی افزود: جبهه مقاومت قدرتمند اسلامی، رژیم صهیونیستی را تا سرمنزل سقوط پیش برده‌است و امروز به برکت انقلاب و الهام‌بخشی آن ملت‌های اسلامی بر اصول اساسی اسلامی و آزادی‌خواهی پافشاری می‌کند.

وحیدی اظهار داشت: عصر جدیدی با انقلاب اسلامی ایران شروع شد و قرن آینده قرن اسلام خواهد بود و ملت‌های اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه این مسیر عزتمند را دنبال خواهند کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: شعار انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری آن مرگ بر آمریکا و اسرائیل، حمایت از مظلومان،استقلال و وحدت جهان اسلام بوده و انقلاب اسلامی هرگز از این شعارها عقب نشینی نکرده‌است.

وحیدی بابیان اینکه دولت سیزدهم اقتصاد را به عوامل خارجی متصل نکرده‌است، ابراز کرد: در همین دوران تحریم، ایران موفق به کسب رتبه دهم در ایجاد تلسکوپ‌های جهانی، رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۵ درصدی صنعت و افزایش ۶۰ درصدی تامین گندم را محقق کرده‌است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم اثبات کرد که بدون وابستگی و نگاه به آمریکا می‌توان قله‌های افتخار و پیشرفت را باقدرت طی کرد؛ قدرت و آوازه نیروهای مسلح ما به‌گونه‌ای در جهان پیچیده شده که دشمنان جرئت تعرض به منافع ایران را در سر نمی‌پرورانند.

وزیر کشور در پایان بیان کرد: ارتقا وتو جه بیشتر به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد دو اولویت اصلی تمام ارکان نظام برای پاسخگویی به مطالبات مردم است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.