تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

حادثه زمین چوار نشانگر مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است

حادثه زمین چوار نشانگر مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش خواهیم کرد، گفت: حادثه زمین چوار نشانگر مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی و شرارت دشمن بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و رئیس هیات فوتبال استان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای زمین فوتبال چوار، گفت: با همه توان برای اعتلای ورزش استان تلاش خواهیم کرد چراکه ورزش در ایجاد شور و نشاط جوانان بسیار موثر است.

وی در ادامه افزود: برای اعتلای جایگاه ورزشکاران استان‌ و حمایت از آنان نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از ظرفیت بخش های مختلف برای حمایت از ورزشکاران استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره پیش رو بودن سالگرد واقعه غم انگیز زمین فوتبال چوار، گفت: این واقعه نماد مظلومیت ایلامیان در جنگ تحمیلی و شرارت دشمن بود.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زمین فوتبال چوار نیز گفت: مقام معظم رهبری در خصوص حادثه زمین فوتبال چوار اشاره داشتند «این واقعه واقعه بزرگی است که باید در ابعاد جهانی شناسانده شود، این پیام مظلومیت شهدای ورزشکار ماست».

وی در خصوص امتیاز تیم فوتبال دسته دوم در استان نیز گفت: در سفر رئیس فدراسیون فوتبال کشور به استان این موضوع مطرح و پیگیری های لازم در این راستا انجام می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.