تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

تاج: فدراسیون از واگذاری امتیاز تیم فوتبال به ایلام استقبال می کند

تاج: فدراسیون از واگذاری امتیاز تیم فوتبال به ایلام استقبال می کند
ایلام - رییس فدراسیون فوتبال گفت: اعضای هیات رییسه این فدراسیون از واگذاری امتیاز تیم فوتبال به استان ایلام حمایت می کنند.

مهدی تاج روز یکشنبه در یادواره شهدای زمین فوتبال چوار اظهار داشت: زمین سبز فوتبال در تاریخ برای اولین و شاید آخرین بار با خون شهیدان والامقام شهر چوار قرمز و خونین شد.

وی افزود: پس از سخنان مقام معظم رهبری در کنگره شهدای ایلام و لزوم تبیین و معرفی شهدای زمین فوتبال چوار در هیات رییسه فدراسیون این هدف به یک رفتار تبدیل شد.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در نخستین اقدام تمامی اعضای هیات رییسه فدراسیون به ایلام سفر کرده و در این مراسم حضور یافته اند.

تاج یادآور شد: معرفی ۲۳ بهمن ماه به عنوان روز صلح و فوتبال در تقویم رسمی کشور پیشنهاد شده است و آنرا با جدیت پیگیری می کنیم.

وی از پیشنهاد نماینده ایلام برای نامگذاری آقای گل فوتبال و فوتسال به عنوان شهدای چوار استقبال کرد.

رییس فدراسیون فوتبال از آمادگی این مجموعه برای اعطای امتیاز یک تیم فوتبال به استان خبر داد و گفت: در صورت تامین زیرساخت ها زمینه های این موضوع را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ۲۳ بهمن سال ۶۵ هواپیماهای بعثی عراق با بمباران زمین فوتبال چوار باعث به شهادت رساندن ۱۵ بازیکن، داور و تماشاگر این بازی شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.