تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

فاز دوم زمین فوتبال چوار تا پایان سال به پیمان سپاری می رود

فاز دوم زمین فوتبال چوار تا پایان سال به پیمان سپاری می رود
ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: فاز دوم زمین چمن فوتبال شهرستان چوار تا پایان امسال به پیمان سپاری خواهد رفت.

 

شهاب شهبازی روز یکشنبه در یادواره شهدای زمین فوتبال چوار اظهار داشت: فاز اول این زمین فوتبال با هزینه ۵۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی افزود: با توجه به کنگره شهدای سه هزار شهید استان و پیگیری های مسوولان در سفر رییس جمهور به ایلام ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای فاز دوم آن تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: مراحل طراحی فاز دوم در دست اقدام بوده و تا پایان امسال به پیمان سپاری رفته و پیمانکار آن تعیین خواهد شد.

شهبازی گفت: زمین تنیس، ورزش های رزمی و نگارخانه و آلمان شهدا در این مجموعه ورزشی پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم بعثی عراق ۲۳ بهمن ماه سال ۶۵ در جنایتی وحشتناک و غیرانسانی با پرواز در ارتفاع پایین بر فراز زمین فوتبال چمن بخش چوار و ریختن بمب ۱۵ نفر از نوجوانان و جوانان فوتبالیست ایلامی را که در حال انجام مسابقه بودند به شهادت رساندند.

یادواره شهدای زمین فوتبال شهر چوار با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.