تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

آغاز طرح زمستانه پلیس ایلام /کاهش تلفات جاده ای ، آرامش و آسایش مردم هدف اصلی اجرایی این طرح 

آغاز طرح زمستانه پلیس ایلام /کاهش تلفات جاده ای ، آرامش و آسایش مردم هدف اصلی اجرایی این طرح 
ایلام - نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس، گفت: کلیه نهادهای خدمات رسان با هدف کاهش تلفات جاده‌ای ، آرامش و آسایش مردم این طرح را اجرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “نورعلی یاری” در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم توفیقی الهی است که نصیب همه ما شده است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی، هم افزایی و هماهنگی پلیس و سایر نهادهای مربوطه اقدامات صحیحی را در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی انجام خواهیم داد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: طرح انتظامی زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی از امروز آغاز و تا پایان زمستان با استفاده از گشت های هدفمند پلیس و سایر ارگانهای مربوطه در جاده‌های استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این طرح سایر نیروهای امدادی از جمله راهداری اورژانس آتش‌نشانی هلال احمر و … نیز مشارکت خواهند داشت تصریح کرد: همه مسئولان با توجه به جغرافیای خاص و کوهستانی بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان باید در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح تلاش و همکاری لازم را انجام دهند.

سردار یاری خاطر نشان کرد: در طول اجرای طرح بیش از ۵۰ اکیپ خودروی پلیس راه و راهور و بیش از ۶۰ اکیپ خودروی امدادی ویژه در جهت کاهش تلفات انسانی ، آسایش و آرامش مردم استان با حضوری پر رنگ و شبانه روزی تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از مردم خواست: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد سراسری از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام برای تردد از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و خودروی خود را به لوازم ایمنی و گرمایشی تجهیز کنند تا با همکاری رانندگان با نیروهای امدادی و خدماتی و پلیس سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

سردار یاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه پلیس ایلام، گفت: امیدواریم با توجه به آمادگی پلیس و نیروهای امدادی و همچنین تعامل خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهده کاهش تلفات حوادث رانندگی در سطح راه‌های استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم رژه خودرویی پلیس و سایر ارگان‌های خدماتی شرکت کننده در طرح زمستانه با نظم و شکوه خاصی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.