تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۳

برنامه‌ریزی آبفای ایلام برای حفر ۱۶ حلقه چاه

برنامه‌ریزی آبفای ایلام برای حفر ۱۶ حلقه چاه
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب(آبفا) ایلام گفت: حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه آب به منظور تامین آب پایدار در مناطق شهری و روستایی استان جزو برنامه‌های این شرکت است.

پرویز ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: حفر و تجهیز این ۱۶ حلقه چاه در شهرهای ایلام، لومار، آسمان آباد، شهرک توحید، آبدانان و شهرستان دهلران جهت افزایش ظرفیت تامین آب شهری و روستایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت شروع عملیات اجرای ۳.۵ کیلومتر خط انتقال جهت آبرسانی به پهنه فشاری میلاد و مجتمع ۶۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایلام است.

مدیرعامل آبفای ایلام یادآور شد: همچنین انجام مطالعات ژئوتکنیک در محل احداث ۲ باب مخزن بتنی به حجم های سه و پنج هزار مترمکعبی در شهر ایلام جهت تامین آب زون های فشاری و لایه های مرزی دارای افت فشار و جزو اولویت های این شرکت در شهر ایلام است.

ناصری تاکید کرد: مطالعات و اجرای طرح ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب ایلام به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه به عنوان طرح ویژه اضطراری استان نیز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: دره شهر نیز از جمله شهرستان هایی است که با توجه به مشکلات تامین آب در برخی مناطق شهری و روستایی آن عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی به شهر ماژین و ۱۸ روستای دارای مشکل کمی و کیفی آب با بهسازی سه دهنه چشمه، اجرای ۳.۲ کیلومتر خط انتقال فلزی و احداث و بهره برداری از یک واحد فیلتر تحت فشار آغاز شده است.

۲۱۰ هزار مشترک آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان ایلام وجود دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.