تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

رییس کمیته امداد کشور:

۶۵۰۰ نفر در ایلام با حمایت های کمیته امداد شاغل شدند

۶۵۰۰ نفر در ایلام با حمایت های کمیته امداد شاغل شدند
ایلام - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امسال در استان ایلام ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تسهیلات و حمایت های این نهاد صاحب شغل شده اند.

سید مرتضی بختیاری شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: ۲۹ هزار و ۱۹۷ خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۱۲۸ یتیم در این استان از حمایت های ۲۰ هزار و ۳۸۶ حامی برخوردارند و در کنار آنها ۲ هزار و ۱۸۶ نفر نیز جزو طرح محسنین هستند.

رییس کمیته امداد کشور با اشاره اجرای طرح اکرام در استان ایلام، ابراز کرد: مشارکت مردم استان در اجرای این طرح در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان بوده است و در ۱۱ ماهه امسال نیز در اجرای این طرح ۲۷ میلیارد تومان بوده است که انتظار می رود این میزان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ابراز کرد: سهم اشتغال استان در سال گذشته ۵ هزار و ۴۹۵ نفر بوده است که عملکرد استان در این حوزه ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بوده و تسهیلات در نظر گرفته ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که این میزان جذب شده است.

بختیاری تاکید کرد: سهم اشتغال استان امسال پنج هزار و ۴۹۵ بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کمیته امداد شاغل شده اند.

وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال زایی در ایلام امسال ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان جذب شده و استان ایلام در بحث اشتغال و جذب اعتبارات بانک ها در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

رییس کمیته امداد کشور به میزان مشارکت های مردمی در کمک به محرومان جامعه در این استان اشاره کرد و گفت: میزان کمک های جمع آوری شده نقدی و کالایی از محل کمک های مردم در استان سال گذشته ۱۰۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است که نشان دهنده حس کمک به همنوع در ایلامیان است.

به گزارش ایرنا، واگذاری زمین به مددجویان مهران، افتتاح کلینیک خدمات روانشناسی رز، حضور در جلسه شورای مدیران کمیته امداد، حضور در منزل مددجویان ایلام، آغاز عملیات گازکشی منازل ۶۰۰ خانوار تحت حمایت در ایلام، سفر به شهرستان هلیلان و افتتاح ۱۴۰ واحد مسکونی مددجویان از جمله برنامه های سفر دو روزه سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به استان استان ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.