تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در ۵۰۰ مدرسه ایلام

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در ۵۰۰ مدرسه ایلام
ایلام -همزمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری با هدف حمایت از اقشار کم درآمد بویژه دانش آموزان نیازمند در ۵۰۰ مدرسه استان ایلام نواخته شد.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام روز یکشنبه در این آیین اظهار داشت: ۱۰ هزار دانش آموز مددجو و نیازمند در آستانه سال نو در انتظار کمک های مردم سخاوتمند استان هستند.

رضا طاهری افزود: هدف اصلی در برگزاری جشن نیکوکاری کمک به دانش آموزان نیازمند و ترویج سنت های حسنه و فراهم کردن زمینه انفاق و نیکوکاری در جامعه است.

وی یادآور شد: امیدواریم در آستانه سال نو بتوانیم بخشی از نیازهای قشر دانش آموز را با مشارکت مردم برآورده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: همه کمک هابی که در مدارس جمع آوری می شود، ۱۰۰ درصد به دانش آموزان نیازمند همان مدارس پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این آیین گفت: فرهنگ سازی و ترویج انفاق و نیکوکاری یکی از مهم ترین عایدات برگزاری جشن احسان و نیکوکاری برای قشر دانش آموز است.

علی درویشی اضافه کرد: این اعتقادات در فرهنگ اسلامی و ایرانی وجود دارد که از هر دستی بدهیم، از دست دیگر پاداش آنرا دریافت می کنیم.

وی تاکید کرد: دانش آموزان نیازمند زیادی در جامعه ما وجود دارد که در چنین مناسبت‌هایی در انتظار دستان سخاوتمند مردم هستند.

معاون منابع انسانی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: در شرایط اقتصادی امروز حضور قشر نیکوکار می تواند بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کند.

ناصر نجفی ادامه داد: ترویج روحیه تعاون و همکاری در جامعه از نیازهای ضروری و مهم کشورمان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.