تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

استاندار ایلام خبر داد:

بهره برداری از تصفیه خانه شهرستان ملکشاهی در هفته دولت سال آینده

بهره برداری از تصفیه خانه شهرستان ملکشاهی در هفته دولت سال آینده
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی تا هفته دولت سال آینده در مدار قرار می گیرد، گفت: طرح آبرسانی به روستاهای استان ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن بهرام نیا روز پنج شنبه در بازدید از طرح تصفیه خانه شهر ملکشاهی، با اشاره به اینکه دیدار رو در رو و بی واسطه با مردم شهرستان ملکشاهی از جمله اهداف سفر به این شهرستان است، اظهار کرد: همچنین نشست و جلسه ای با حضور همه نیروهای فعال با هر نگاه سیاسی در این شهرستان برگزار خواهد شد و در این نشست شنونده پیشنهادات و نکته نظرات آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر ملکشاهی یکی از مطالبات به حق مردم عزیز این شهرستان است، افزود: هم اکنون از محل اعتبارات محرومیت زدایی آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان در استان در حال اجرا است که برای سرعت در کار اجرای تصفیه خانه شهر ملکشاهی کار اجرای این پروژه محل همین اعتبار به قرارگاه بسیج سازندگی استان واگذار شده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در نهایت بایستی با تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی تصفیه خانه آب شهر ملکشاهی تا هفته دولت سال آینده در مدار قرار گیرد، ابراز کرد: مجتمع بین راهی و خدماتی در شهرستان ملکشاهی هم اکنون نیز در دست اقدام است و امید است که این طرح نیز به زودی عملیاتی شود.

وی یادآور شد: یکی از مطالبات به حق و جدی مردم عزیز شهرستان ملکشاهی آب آشامیدنی بهداشتی بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم این مطالبه به حق مردم، پاسخ داده شد و در حال حاضر مخزن آبی که توسط بسیج سازندگی احداث و به بهره برداری رسیده است و به زودی مشکل آب روستاهای این شهرستان مرتفع خواهد شد.

بهرام نیا ابراز کرد: احداث ساختمان تصفیه خانه شهر ملکشاهی نیز در دست اقدام است و با خواست خدا خط انتقال آب انجام شده است و با برنامه ریزی انجام شده این مطالبه مردم شهرستان ملکشاهی به زودی محقق می شود و خوشبختانه تا کنون این پروژه، از نظر اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی گفت: آبرسانی به ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۸ میلیارد تومان را در قالب قراردادی به بسیج سازندگی واگذار شده است که طی ده ماه هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۱۲۸ روستا به حدود ۶۶ درصد رسیده که در مقیاس ملی، این طرح در سطح کشور به همت بسیج جهاد سازندگی و آبفای استان مقام اول را کسب کرده است که از این اقدام جهادی آنان تشکر می کنم که با کمترین هزینه انجام گرفته است

استاندار ایلام بیان کرد: اگر انجام این کار را با پیمانکاران بخش خصوصی مقایسه کنیم، هم از لحاظ مدیریت منابع مالی صرفه جویی صورت گرفته و هم از نظر تسریع در اجرای پروژه و هم از نظر کیفیت اجرا و ساخت پروژه از روند خوبی برخوردار است.

وی یادآور شد: قرارگاه جهاد سازندگی یک دفتر فنی مجهز با کارشناسان خبره و ورزیده و با تجربه دارد و از طرفی به واسطه این تعاملی که با مسئولین استان وجود دارد خیلی از مسیرها به سهولت و راحتی را باز می کنند و خط انتقال شبکه را اجرا می کنند.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی و سایر حوزه ها که هر کدام از دستگاه های اجرایی مجری اجرای آن هستند از دیگر برنامه های سفر خواهد بود تا میزان تحقق وعده های که به مردم داده شده است بررسی و در راستای عملیاتی کردن این پروژه ها عملیاتی شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.