تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

‌۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه ایلام اختصاص یافت

‌۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه ایلام اختصاص یافت
ایلام -  استاندار ایلام در دومین نشست هیات امنای دانشگاه ایلام طی سال جاری ضمن درخواست برای رفع تعارضات ملکی جاده دسترسی بیمارستان رازی، از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های دانشگاه ایلام خبر داد.

 

دومین نشست هیات امنای دانشگاه ایلام در سال ۱۴۰۱ باحضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، سلیمانی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علیمحمدی رییس دانشگاه ایلام و دوست‌محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست خواستار رفع تعارضات ملکی جاده دسترسی بیمارستان رازی برابر پیگیری‌های مشترک واحد حقوقی دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام شد.

در این نشست همچنین در خصوص ۲۱ دستور از جمله جذب ۱۹ نفر هیات علمی، مشکلات دانشگاه از جمله تعارضات املاک، کسری اعتبارات و برگزاری همایش‌های بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن بهرام نیا پس از حضور در دومین نشست هیات امنای دانشگاه ایلام، با دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور علیمحمدی رییس دانشگاه ایلام برگزار شد موضوعات مختلف مرتبط با توسعه و آبادانی دانشگاه ایلام بحث و گفت و گو قرار گرفت.

بهرام‌نیا در این دیدار خواستار اختصاص اعتباراتی برای تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه ایلام شد که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای محوطه‌سازی و ایجاد فضای سبز در دانشگاه ایلام موافقت کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.