تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

گلایه های مردم از تعرفه های نجومی و خدمات بی کیفیت کلینیک های دندان پزشکی *سیدخلیل سجادی اسدآبادی

گلایه های مردم از تعرفه های نجومی و خدمات بی کیفیت کلینیک های دندان پزشکی *سیدخلیل سجادی اسدآبادی
تهران – نگاه اقتصاد – سیدخلیل سجادی اسدآبادی

 

اختصاصی نگاه اقتصاد/ بدون شک یکی از مراجعه پذیرتربن مراکز درمانی، بهداشتی حال حاضر بدلیل اهمیت مسئله بهداشت دهان و دندان کلینیک های دندان پزشکی هستند، این در حالی است که با توجه به پیشرفت‌های علمی در فاز توسعه خدمات درمانی در این بخش، این موضوع مهم در کشورمان نه تنها از ارتقای لازم برخوردار نگردیده، بلکه نسبت به گذشته‌ نیز کیفیت و بالندگی خود را از دست داده است که از جهات مختلف از جمله پایین بودن سطح علمی فارغ التحصیلان این رشته و… میتوان اشاره کرد.

 

از طرفی نگاه انتفاعی صرف به این رشته و عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های متولی از جمله وزارت بهداشت و… به این صنف باعث گردیده تا فعالان این حوزه با فراق بال هرچه تمام تر نسبت‌ به اقدامات خارج از عرف خویش اعم از سرگردانی مراجعین بعلت عدم بهره گیری از متخصصین و افراد با تجربه و درمان ناقص و در پاره ای موارد ناصحیح که باعث اعتراض بیماران و عدم پاسخگویی و حتی جبران خسارت بیماران گردیده، جولان می‌دهند.

 

از طرفی مطالبه دریافت مبالغ نجومی، مقایر با تعرفه های مربوطه نیز از جمله انتقادات اینروزهای مردم نسبت به این حرفه است، که البته‌ باید گفت این موضوع شامل تمام کلینیک‌ها ی دندانپزشکی و دست اندکاران این حوزه نمی‌گردد و پزشگان حازق و با انصاف بسیاری هستند که رعایت حال مردم را دارند، اما می‌طلبد آن عده قلیلی که نسبت به مردم و عدم رعایت قوانین مربوطه بی اعتنا هستند باید از سوی سازمان ها و دستگاه های متولی مورد مؤاخذه و در صورت لزوم مجازات گردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.