تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

سردار رادان: هدف ما خانه‌دار کردن همه پرسنل نیروی انتظامی است

سردار رادان: هدف ما خانه‌دار کردن همه پرسنل نیروی انتظامی است
رشت -  فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف ما این است که تمامی پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در سطح کشور خانه‌دار شوند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی یکهزار و ۱۷۰ واحد مسکونی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی گیلان در رشت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی پرسنل نیروهای انتظامی همانند سایر اقشار مردم، تهیه و تامین مسکن است.

وی افزود: امروزه بالاترین دغدغه اقشار مختلف مردم تامین و تهیه مسکن است و افرادی که فاقد مسکن هستند، متاسفانه بیشتر درآمد خود را صرف تامین و تهیه مسکن می‌کنند که این امر در معیشت آنان نیز تاثیرگذار است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه همکاران ما در امنیت و آرامش جامعه فعالیت می‌کنند و دغدغه زیادی نیز در برقراری امنیت در سطح جامعه دارند، ما باید تلاش کنیم تا این قشر زحمتکش دغدغه‌ای در تامین مسکن نداشته باشند تا با روحیه بالاتر وظایف خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که برای خانه‌دار شدن پرسنل و کارکنان نیروهای انتظامی انجام می‌شود،سهم بخش مسکن در سبد هزینه زندگی همکاران کاهش یابد و بتوانیم با مسکن ملکی و طرحهای نهضت ملی مسکن، بخش مهمی از دغدغه همکاران خود را برطرف کنیم.

سردار رادان با اشاره به اهمیت شغل و کار پرسنل نیروهای انتظامی بیان کرد: همکاران ما با جان خود امنیت را برقرار می‌کنند و آنان بیشترین دغدغه را دارند که امنیت به طور کامل در کشور ایجاد شود و ما هم باید تلاش کنیم تا آنان دغدغه معیشت و مسکن نداشته باشند.

مراسم کلنگ زنی احداث یکهزار و ۱۷۰ واحد مسکونی کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی گیلان عصر چهارشنبه توسط سردر احمدرضا رادان در منطقه مسکن مهر رشت به زمین زده شد که از این تعداد، ۱۴۰ واحد مربوط به پروژه مسکن ملکی کارکنان نیروی انتظامی و یکهزار و ۳۰ واحد مربوط به نهضت ملی مسکن است.

از یکهزار و ۳۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مربوط به پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی گیلان، ۴۵۰ واحد مربوط به شهرستان رشت، ۲۸۰ واحد مربوط به بندرانزلی و ۳۰۰ واحد مربوط به بندرآستارا است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.