تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

حجم آب سدهای ایلام به ۲۵۵ میلیون متر مکعب رسید

حجم آب سدهای ایلام به ۲۵۵ میلیون متر مکعب رسید
ایلام - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام گفت: حجم کنونی آب پشت سدهای چهارگانه این استان با توجه به بارش های زمستان گذشته و فروردین ماه جاری به بیش از ۲۵۵ میلیون متر مکعب رسیده است.

صادق علیمرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت سدهای چهارگانه استان اظهار داشت: بر اثر بارش‌های خوب روزهای اخیر، سد دویرج دهلران ۱۰۰ درصد پر شد و سرریز کرد که حجم کنونی آن هم اکنون ۲۰۳ میلیون مترمکعب است.

وی افزود: طی سامانه بارشی روزهای گذشته بارش های مناسبی در حوضه آبریز سد دویرج نازل شد که باعث تولید روان آبی به میزان حدود ۳۵ میلیون متر مکعب و سرریز شدن سد مخزنی دویرج گردید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام با اشاره به حجم کنونی سد ایلام یادآور شد: ظرفیت سد ایلام در تراز نرمال ۶۱ میلیون مترمکعب است که حجم کنونی آن پس از بارش‌های اخیر تا به امروز ۳۶ میلیون متر مکعب رسیده است.

علیمرادی تاکید کرد: حجم سد کنگیر ایوان نیز در تراز نرمال ۱۹ میلیون مترمکعب بوده که تاکنون ۹.۵ میلیون مترمکعب حجم آن پر شده است.

وی در خصوص سد گلال نیز گفت: حجم این سد نیز در تراز نرمال ۱۹ میلیون مترمکعب است که حجم کنونی ان هفت میلیون متر مکعب است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.