تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ کامیون های حامل دام قاچاق در شهرستان دهلران توقیف شدند/ شهداء مایه عزت و افتخار میهن اسلامی هستند/ کودکان چگونه بدآموز می‌شوند؟

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ کامیون های حامل دام قاچاق در شهرستان دهلران توقیف شدند/ شهداء مایه عزت و افتخار میهن اسلامی هستند/ کودکان چگونه بدآموز می‌شوند؟
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون های حامل ۲۱۰ رأس دام فاقد مجوز و دستگیری ۳ نفر در این استان خبر داد.

سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون مشکوک و آنان را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون ها ۲۱۰ رأس دام که فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی بودند ، کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش دام های قاچاق ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است،تصریح کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و کامیون های حامل احشام در اجرای دستور مقام قضائی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان با قاچاق از اولویت های پلیس در استان است،خاطرنشان کرد:پلیس با کسانی که بخواهند با اقدامات خود باعث برهم زدن نظام اقتصادی شوند، قاطعانه برخورد می کند.

 

***

شهداء مایه عزت و افتخار میهن اسلامی هستند

فرمانده انتظامی شهرستان چوار در دیدار با خانواده شهیدان بیگ محمدی و احمدی نژاد گفت: دیدار با خانواده های شهداء مایه دلگرمی و شهداء مایه عزت و افتخار میهن اسلامی اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “افشار شاهمرادی” به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات شهرستان و تعدادی از کارکنان انتظامی به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهداء و امام شهداء و با خانواده شهیدان والامقام “بیگ محمدی و احمدی نژاد” دیدار کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان چوار در این دیدار، گفت:مهمترین تکلیف و آرمان حقیقی در جامعه ،حرکت در مسیر شهداء و ادامه راه آنهاست .

وی دیدار با خانواده شهداء را توفیقی الهی برشمرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهداء ضمن افزایش روحیه مضاعف ، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی را از راه های عمل به وصیت شهداء دانست و تصریح کرد : شهداء با ایثار و فداکاری های مثال زدنی خود در راه اعتلای امنیت کشور کوشیدند و دراین راه با نثار جانشان جام شهادت را سر کشیدند تا همواره پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

سرهنگ شاهمرادی خاطرنشان کرد: شهداء و خانواده آنان از جایگاه و منزلت و قداست بالایی در نزد ملت ایران برخودار اند و به تبع آن کارکنان فراجا پاسداران و حافظان واقعی خون شهداء هستند وتلاش می کنند تا با خدمت صادقانه خود در راه ایجاد امنیت، بتوانند گوشه ای از جانفشانی فرزندان این آب وخاک را پاسخگو باشند.

گفتنی است: شهید بیگ محمدی از شهدای جاویدالاثر فراجا در سال ۱۳۶۳ و شهید کرم الله احمدی نزاد در سال ۱۳۶۵ در جنگ تحمیلی بعنوان سرباز وظیفه در “زبیدات “استان خوزستان به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

***

کودکان چگونه بدآموز می‌شوند؟

🔰وقتی والدین، خواسته یا ناخواسته، بر کودکانی که چیزی را خراب می کنند، جیغ می زنند، کودکان یاد میگیرند که «جیغ» بزنند.

❗️وقتی کودکان به این نتیجه می‌رسند که با جیغ‌زدن به خواست هایشان دست می یابند، این کار را ادامه می دهند.

🔰وقتی والدین چیزی را به زور از دست کودک می گیرند، کودک «زورگیری» را یاد میگیرد.

❗️برخی‌ از والدین به کودک بی اشتها می‌گویند: «اگر غذا نخوری، آن را به فلانی می دهیم!»، این‌گونه، کودک «خسیس بودن» را می آموزد.

🔰وقتی والدین، برای آرامش کوتاه مدت خودشان، به کودکان وعده‌هایی می دهند، کودک «دروغ گویی» را می آموزد.

❗️وقتی والدین، برای آرامش کودکِ آسیب دیده، دیوار یا اسباب بازی را با سیلی می‌پزنند و می‌گویند: «اینو زدمش، دیگر گریه نکن»، کودک «انتقام‌گیری» را می آموزد.

***

💥مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ☎️ ۰۹۶۵۸۰

💫پیام مشاور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.