تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

جانشین فرمانده کل سپاه: شهید صیاد شیرازی موفقیت در امور نظامی را بسط داد

جانشین فرمانده کل سپاه: شهید صیاد شیرازی موفقیت در امور نظامی را بسط داد
تهران- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، شهید سپهبد صیاد شیرازی را الگویی برای جوانان خواند و گفت: این شهید موفقیت در امور نظامی را بسط داد و به توانمندی در جبهه حق انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

 

سردار سرتیپ علی فدوی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران گفت: شهید صیاد شیرازی از ابتدا پای کار دفاع از انقلاب بود و این دفاع به حدی بود که برخی مانند بنی صدر وی را از ارتش کنار گذاشتند.

وی افزود: بعد از فرار بنی صدر، صیاد شیرازی به ارتش برگشت و با مسئولیت‌هایی که گرفت، منشاء خیر شد. پس از آغاز جنگ شهید صیاد شیرازی نمونه‌ای از مسئولان پای کار دفاع مقدس در ارتش بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: از سال ۶۲ با شهید صیاد شیرازی رابطه دوستانه داشتم و مدتی نیز به طور مستقیم با ایشان در قرارگاهی که شهید صیاد شیرازی مسئولیت آن را بر عهده داشت، همکاری داشتم و در ماموریت بودم که خبر شهادت ایشان را شنیدم.

سرتیپ فدوی یادآور شد: وقتی کسی چنین روندی را در زندگی داشته، برای تعداد زیادی از جوانان و آیندگان الگو است. به همین علت برگزاری مراسم‌ بزرگداشت شهدا، اقدام مهمی است و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بر آن تاکید دارند.

سردار سرتیپ علی فدوی گفت: سپهبد علی صیاد شیرازی موفقیت در امور نظامی را بسط داد و به توانمندی در جبهه حق انقلاب اسلامی تبدیل کرد و این اتفاق مهمی است.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در ستاد ارتش با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، همرزمان و خانواده شهدا برگزار شد.

در این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان، جمعی از مسئولان و فرماندهان از نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان کشوری نیز حضور داشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.