تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۱

تدارک ویژه صداوسیمای استان ایلام برای گرامیداشت روز جهانی قدس

تدارک ویژه صداوسیمای استان ایلام برای گرامیداشت روز جهانی قدس
نگاه اقتصاد - رسانه استانی مرکز ایلام حماسه حضور مردم روزه دار استان را در روز جهانی قدس را در شبکه های ملی بصورت زنده منعکس می کند.

 

به گزارش روابط عمومی استان ایلام ؛ مدیر کل صداوسیمای استان ایلام از آمادگی کامل رسانه استانی برای پوشش و پخش حماسه حضور مردم در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: صدا و سیمای استان ایلام با استقرار گروههای مختلف تلویزیونی ، رادیویی و خبری راهپیمایی روز قدس در استان را به بهترین شکل ممکن منعکس خواهد کرد.

 

بازوند با اشاره به اینکه وظیفه مهم رسانه استانی انعکاس شور ، شعور و بصیرت مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس است افزود:صدا و سیمای استان ایلام با همه امکانات و تجهیزات خود آماده انعکاس این رویداد مهم است.

 

وی به برنامه های معاونت سیمای استان ایلام پرداخت و گفت : سیمای استان ایلام با پخش زنده راهپیمایی در طول مسیر از چهار راه رسالت تا مصلای بزرگ شهر ایلام و همچنین اجرای ویژه برنامه های مربوط به آزادسازی قدس شریف در استودیو شامل ارتباط زنده با شبکه ها ی سراسری ،گزارش ها ی تلویزیونی، حضور کارشناسان مختلف ، مصاحبه با مردم ، پخش سرودهای ملی و حماسی و پخش تیزر ،حضور پر شور مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس را به تصویر می کشد.

 

مدیر کل صدا و سیما ی استان ایلام به پخش ویژه برنامه رادیو ایلام اشاره کرد و گفت: این برنامه با آیتم هایی همچون دعوت از کارشناسان ، پخش سرود ، گزارش مردمی ، حمایت مردم ولایتمدار استان از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیو نیستی را منعکس خواهد کرد.

 

بازوند افزود : خبرنگاران معاونت خبر مرکز هم با حضور در مسیر راهپیمایی ، مصاحبه با شرکت کنندگان و تهیه گزارش ها ی خبری وتولیدی ، ارتباط زنده با شبکه خبر ، ارتباط با خبرنگاران آزاد در شهرستانها ، اخبار راهپیمایی با شکوه مردم استان را به سمع و نظر مخاطبان خواهند رساند.

وی گفت:انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت زنده از شبکه های اجتماعی ،بارگذاری کلام رهبری ،تهیه پوستر،پادکست،موشن گرافی و عکس نوشته از فعالیت های معاونت مجازی مرکزدر راهپیمایی روز جهانی قدس است.

بازوند نیز به اقدامات موثر معاونت فنی مرکز اشاره کرد و گفت : پرسنل معاونت فنی مرکز هم علاوه بر پخش و انتقال صدا و تصویر در مرکز استان با اقدامات فنی و استقرار واحد سیار SNGو لینک در مسیر ها ی راهپیمایی و جایگاه برگزاری مراسم در مصلای شهر ایلام شور و عظمت حضور مردم ولایتمدار استان را از طریق گیرنده های فنی منعکس می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.