تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

دعوت امام جمعه و استاندار ایلام از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس

دعوت امام جمعه و استاندار ایلام از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس
ایلام - نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز مقدس شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَ الَّذی أَسْری‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ [سوره اسراء آیه ۱] وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ﴿سوره اسراء آیه ۸۱﴾

قدس؛ فریاد کوبنده‌ی مظلومیت آزادگان جهان بر سر استکبار و صهیونیسم در سرتاسر عالم است.

تدبیر هوشمندانه‌ معمار کبیر انقلاب‌اسلامی، در تعیین آخرین جمعه‌ی ماه مبارک‌ رمضان به عنوان روز قدس، نور امیدی برای وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در حمایت از مبارزان مظلوم فلسطین روشن نگاه داشت تا سبب شود مسئله‌ فلسطین و قدس‌شریف برای همیشه در وجدان‌های بیدار عالم زنده بماند.

این اقدام امام راحل عظیم‌الشأن، نور امید را به دل مظلومان عالم تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله‌ عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار، مصمم‌تر و استوارتر کرد.

این روز نه‌تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه‌ آزادگان جهان است تا ندای حق‌طلبان و عدالت‌خواهان در گستره‌ی عالم طنین‌انداز شود.

ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان ایلام گوش به فرمان رهبر معظم‌انقلاب اسلامی و در سایه‌ بصیرت و عزم و اراده‌ انقلابی، در این روز بزرگ در کنار ملت مظلوم فلسطین هستند و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک حماسه‌ تاریخی دیگر را در حمایت از مظلومان عالم به ثبت خواهند رساند.

ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ روزه‌داران عزیز در ماه ضیافت الهی، از مردم آگاه و بصیر استان ایلام دعوت می‌نمائیم، همگام با مردم انقلابی ایران‌اسلامی، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی‌قدس، یکبار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و ملت آزاده‌ی فلسطین و انزجار خویش را از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام نمایند و گامی دیگر در جهت آزادی قدس شریف بردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.