تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس
نگاه اقتصاد - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان برای شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 

☑️ متن بیانیه به این شرح است:

دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم، دارای ارزش ذاتی بوده و در تمامی مکتب‌ها و ادیان توحیدی، یک فضیلت به شمار می‌آید و از افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی خویش، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و رهایی قدس شریف را در ردیف آرمان‌های اسلامی و انسانی خود قرار داد.

اشغال سرزمین فلسطین از سوی صهیونیست‌ها با حمایت و پشتیبانی دولت‌های ظالم و ستمگر غربی از یک سو، و وارد شدن ظلم‌ها و ستم‌ها با جنایت ها، کشتار‌ها و ددمنشی‌ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین از دیگر سو، جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان را در برابر آزمونی بزرگ و تاریخی قرار داد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکر جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته؛ بر این اساس باید ریشه کن گردد از این رو ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» اعلام فرمودند.

بی تردید ، روز قدس ، روزی است که تمامی حق طلبان، عدالتخواهان، آزادیخواهان، مظلوم پناهان و ظالم ستیزان، به صحنه می‌آیند و با شرکت در راهپیمایی ها، از جنایتکاران صهیونیستی برائت می‌جویند و همراهی و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت سرافراز و همیشه در صحنه استان و بهره گیری وافر از فیوضات لیالی قدر ، از اقشار مختلف مردم برای حضور حماسی و پرمعنا در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دعوت می نماید.

🔹وعده ما جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۳ رمضان المبارک ۱۴۴۴

🔹راهپیمایی مرکز استان : ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسیر چهارراه رسالت – خیابان آیت الله حیدری – میدان کشوری – بلوار آزادی – مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام

▪️روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.