تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کارکنان بازرسی استان دلسوزانه در حال خدمت هستند

کارکنان بازرسی استان دلسوزانه در حال خدمت هستند
بازرس کل استان ایلام در دیدار با رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و شورای معاونین قضایی استان در سخنانی اظهار داشت: کارکنان بازرسی استان به‌ صورت دلسوزانه در حال خدمت هستند و خوشحالم که توفیق خدمت به این همکاران نصیب بنده شده‌ است.

 

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که تمامی شکایات مربوط به ادارات احصا و به آن‌ها رسیدگی شود و پس‌از دریافت شکایات در دیدارهایی که انچام می‌شود مدیران، معاونین و امور حقوقی ادارات پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات شوند.

 

مالک روشنی خاطرنشان کرد: با توجه به نبود نمایندگی در شهرستان‌ها تصمیم داریم در جلسه شورای اداری نکات لازم به ادارات ارائه شود و با کمک دادستان پیگیری و رفع مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

 

بازرس کل استان با بیان اینکه امید است با اقداماتی که مدنظر است قدمی در جهت جلب رضایت مردم برداشته شود، افزود: تلاش می‌‌کنیم چشم اندازها و رسالت‌های سازمان در استان محقق شود.

 

رئیس کل دادگستری نیز در ادامه این دیدار با تبریک انتصاب بازرس کل استان اظهار داشت: امید است این انتصاب منشاء خیر و خدمت به مردم استان باشد.

 

عمران علی‌محمدی با بیان این‌که نظم، تدین، تعهد و توجه به انجام وظایف از خصوصیات بارز بازرس کل استان است بیان داشت: قطعاً سازمان بازرسی از این توان و ظرفیت استفاده خواهد کرد.

 

وی در ادامه به آیه ۴۵ سوره فاطر اشاره کرد و گفت: انسان باید همیشه استغفار کند و از خدا به سبب انجام گناه، فکر نادرست، حرف نادرست و… طلب بخشش کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.