تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

گاز هلیلان از ۱۵ اسفند به مدت چهار روز قطع می شود

گاز هلیلان از ۱۵ اسفند به مدت چهار روز قطع می شود
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام تعمیرات خط لوله صادراتی به کشور عراق خبر داد و گفت: گاز شهرستان هلیلان از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفندماه سال جاری قطع می‌شود.

 

عباس شمس‌اللهی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: پیرو درخواست قبلی شرکت انتقال گاز برای تعمیرات خط ۴۸ اینچ صادراتی که بدلیل شرایط آب و هوایی و برودت هوا با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان حسب درخواست کمیته بحران استان و فرماندار شهرستان به تعویق افتاده بود، با توجه به ضرورت انجام این تعمیرات و هماهنگی‌های بعمل آمده از سوی مدیرعامل انتقال گاز ایران و مدیریت دیسپچینگ شرکت ملّی گاز، منطقه هفت عملیات انتقال گاز همدان بعنوان مجری این پروژه، انجام این تعمیرات از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفندماه برنامه‌ریزی و انجام می شود.

وی با بیان اینکه گاز هلیلان از این خط صادراتی تاُمین می‌شود که بدلیل انجام این تعمیرات و لزوم تخلیه خط مذکور، گاز ورودی این شهرستان در مدت یاد شده قطع می‌شود، یادآور شد: مردم شهرستان هلیلان می بایست آمادگی لازم برای قطعی گاز را داشته باشند تا فرآیند تعمیرات خط مذکور به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه قطعی گاز در این شهرستان به دلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات بسیار حیاتی و اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی استان همچون سازمان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه برای تاُمین سوخت مایع مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و غیره انجام‌شده است و در این مورد هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

شمس‌اللهی با بیان اینکه تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این تعمیرات به اتمام برسد تا مردم برای تاُمین سوخت جایگزین با مشکل روبرو نشوند، اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان هلیلان، تمهیدات لازم برای تاُمین سوخت جایگزین در مدت یاد شده را اتخاذ نمایند.

پیش از این مقرر شده در هفته جاری گاز این شهرستان به منظور تعمیرات چندین روز قطع شود که این قطعی به ۱۵ اسفند موکول شد.

شهرستان هلیلان با جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری مرکز استان ایلام واقع شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.