تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

حسینی: رئیس‌جمهور در انتخاب همکارانش ملاحظات شخصی و حزبی ندارد

حسینی: رئیس‌جمهور در انتخاب همکارانش ملاحظات شخصی و حزبی ندارد
تهران- معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: رئیس‌جمهور به‌عنوان مسئول عالی قوه مجریه، در انتخاب همکاران ملاحظات شخصی، حزبی و باندی ندارد.

 

«سید محمد حسینی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رئیس جمهور که چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: موافق دیدگاه رئیس جمهور هستم. رئیس جمهور مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد و طبعاً در انتخاب همکارانش ملاحظات شخصی، حزبی و باندی ندارد. در گذشته رؤسای جمهوری داشتیم که به هر قیمتی از وزرا و اعضای دولت با وجود ایراداتی و اشکالات که وجود داشت، حمایت می‌کردند.

وی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: رئیس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و بر اساس ارزیابی‌هایی که از عملکرد دستگاه‌ها دارند، هر جا لازم باشد تغییر می‌دهند؛ شاید کمتر دولتی داشته باشیم که پنج عضو اصلی خود را جابه‌جا کند و این نشان‌دهنده این است که به‌خاطر مصالح ملی و ارائه خدمات بیشتر به مردم این اقدام را انجام می‌دهند.

حسینی خاطرنشان کرد: گاهی برای تغییرات، نیاز به استیضاح هم نیست و تاکنون سه وزیر و معاون سازمان برنامه بودجه و رئیس کل بانک‌مرکزی برای پیشبرد امور تغییر کرده‌اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.