تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

قدردانی ستاد اقامه نماز عید فطر از شرکت‌کنندگان در بزرگترین نماز جهان اسلام

قدردانی ستاد اقامه نماز عید فطر از شرکت‌کنندگان در بزرگترین نماز جهان اسلام
تهران - ستاد برگزاری نماز عید فطر با انتشار اطلاعیه‌ای از شرکت‌کنندگان در بزرگترین نماز جهان اسلام قدردانی کرد.

در اطلاعیه شماره چهار ستاد برگزاری نماز عید فطر آمده است: مردم خداجو و انقلابی، سلام و درود خدا بر شما شیرزنان، جوانمردان، جوانان برومند و نوجوانان فهمیده ای که پس از یک ماه روزه داری و خودسازی، از یک سو، حق میزبان این میهمانی پربرکت را به شایستگی ادا کردید و از سوی دیگر، دلتنگی سه ساله برای اقتدا به امام و رهبری محبوب و عزیز را با شرکت در نمازی تاریخی، به چشم روشنی و بهجتی روح‌افزا مبدل نمودید.

ستاد برگزاری نماز عید فطر در این اطلاعیه افزود: عیدتان مبارک که با ثبت افتخار برپایی بزرگترین و باشکوه ترین نماز عید فطر سال های گذشته، نشان دادید که مصداق بی رقیب صفات صبار و شکور در عصر حاضر هستید و با وجود تحمل مشکلات طاقت فرسا و فشار تورم، اراده کردید که چهارمین حلقه را به زنجیره طلایی راهپیمایی های ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و روز قدس اضافه کنید و میخ آخر را بر تابوت عملیات فریب دشمن در جنگ ترکیبی رسانه‌ای بکوبید.

در این اطلاعیه تصریح شده است: جهانیان ببینند و تاریخ به خاطر بسپارد که واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در تهران و اقصی نقاط میهن عزیزمان مشاهده و شگفتی ساز شد.

ستاد برگزاری نماز عید فطر در این اطلاعیه افزود: ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران، زبان و توانی برای قدردانی و قدرشناسی از شما ملت حماسه ساز برای همراهی و همکاری بزرگوارانه ای که در برپایی این رویداد عظیم در «عید بندگی و همبستگی» به کار بستید، ندارد. اما بر خود فرض می داند از آماده نبودن زیرساخت ها و فضای مصلای تهران و همچنین، محدودیت های موجود در مسیر دستیابی به محل برگزاری نماز که منجر به ازدحام جمعیت، بروز برخی کاستی ها و محروم ماندن بخشی از هموطنان گرانقدر از پیوستن به صفوف نماز شد، صمیمانه عذرخواهی و طلب حلالیت نماید.

در این اطلاعیه تأکید شده است: همچنین، لازم می دانیم اذعان نماییم که سقف ظرفیتی که با حمایت و پشتیبانی تعداد زیادی از نهادها و دستگاه های همکار و اعضای ستاد به میدان آمد، کف ترازی است که بتواند شایستگی مطلوب برای میزبانی از شما نورچشمان را کسب نماید.

ستاد برگزاری نماز عید فطر ابراز داشت: مجدد استدعا داریم با شرکت در نظرسنجی الکترونیکی که در کانال ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران به نشانی eitaa.com/namazjomeh_tehran در دسترس قرار گرفته است، ما را برای درک بهتر از نقاط ضعف و قوتمان از منظر سروران و ولی نعمتانمان یاری نمایید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.