تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با ایرنا؛

سجادی: قوای سه گانه با هم مشکلات اساسی کشور را رفع کنند

سجادی: قوای سه گانه با هم مشکلات اساسی کشور را رفع کنند
.

تهران- سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: راهبرد اساس رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسئولان به‌ویژه قوای سه‌گانه این است که هماهنگ، متحد و همدل با هم همکاری کنند و به حواشی نپردازند و به متن قضیه یعنی مشکلات اساسی کشور که بیشتر جنبه اقتصادی دارد، توجه کنند.

سید کمال سجادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر همدلی و همکاری قوای سه‌گانه اظهار کرد: شعار امسال کاهش تورم و رشد تولید بوده است و در ۱۴ سال اخیر همه شعارهای ابتدای سال، جنبه‌های اقتصادی داشته است.

وی افزود: به نظر می‌رسد راهبرد مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسئولان به‌ویژه قوای سه‌گانه این است که هماهنگ، متحد و همدل با هم همکاری کنند و به حواشی نپردازند تا به متن قضیه یعنی مشکلات اساسی کشور که بیشتر جنبه اقتصادی دارد بپردازند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، تقویت پول ملی، کنترل گرانی‌ها، اشتغال جوانان را از جمله مواردی برشمرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند و در این رابطه افزود: نیاز است که با مدیریت کارآمد و برنامه‌های مناسب، قوا به مشکلات اصلی کشور بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید در تراز جمهوری اسلامی ایران و در حد انتظارات رهبری و مردم باشند، افزود: باید مدیرانی به کار گرفته شوند که در عین کارآمدی و برخورداری از تجربه، با فساد مبارزه کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری مشکل اصلی در حوزه اقتصادی را تورم بالا عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» افزود: مهار تورم امر ناممکنی نیست و بسیاری از کشورها توانسته اند حتی تورم سه رقمی را کنترل کرده و تک رقمی کنند.

این فعال سیاسی گفت: در صورتی‌که مجلس و دولت حواشی را رها کرده و بر حل مشکلات اساسی کشور تمرکز کنند، مشکل تورم حل شدنی است و می توان از تجارب سایر کشورها نیز در این زمینه بهره گرفت.

سجادی در ادامه وظیفه قوای سه گانه را تقویت پول ملی دانست و افزود: یکی از مشکلات اقتصادی کشور وابستگی اقتصاد به دلار است به طوری که با افزایش ‌آن، قیمت همه اجناس رشد می کند.

سفیر سابق ایران در کامبوج، فیلیپین و ویتنام اشتغال جوانان را یکی دیگر از اولویت های کشور برشمرد و اظهار داشت: ما جوانان تحصیلکرده زیادی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا داریم که باید فرصت های اشتغال برای آنان فراهم شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بر تغییر مدیران ناکارآمد تاکید کرد و افزود: علم مدیریت حرف اول را در کشور می‌زند و باید به جای مدیرانی که استعفا می‌دهند و یا برکنار می‌شوند مدیرانی کارآمد منصوب شوند که بتواند مشکلات کشور را به صورت علمی و یا تجربیاتی که اندوخته‌اند، حل کند.

سجادی توجه به این موارد را نیازمند همفکری و همدلی قوا دانست و گفت: قوا باید از حواشی‌های بی‌خاصیتی که وقت مردم و مسئولان را هدر می‌دهد، عبور کنند و به اصل متن و مشکلات اساسی بپردازند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.