تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

مشارکت مردم ایلام در کمک به نیازمندان ۴۳ درصد افزایش یافت

مشارکت مردم ایلام در کمک به نیازمندان ۴۳ درصد افزایش یافت
ایلام -  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام از افزایش ۴۳ درصدی مشارکت مردم این استان در کمک به نیازمندان طی سال گذشته خبر داد.

 رضا طاهری روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه سیروان گفت: مشارکت مردم در این زمینه در حوزه های مختلف اعم از صدقه، زکات، اکرام ایتام و نقدی بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته خدمات ارزشمند و همه جانبه ای به جامعه هدف ارائه شد، بطوریکه در زمینه اشتغال پنج هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: همچنین در زمینه مسکن نیز پارسال بیش از یک هزار و ۷۵۰ مورد خدمت مسکن به نیازمندان استان ارائه شد و در زمینه توزیع کالاهای خانگی نیز پارسال ۲ هزار قلم کالای اساسی ضروری در اختیار خانواده های نیازمند و چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالای جهیزیه نیز در اختیار زوج‌های مددجوی استان قرار گرفت.

طاهری با بیان اینکه در زمینه توسعه طرح اکرام و محسنین نیز در رمضان امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر حامی شدند، یادآور شد: همچنین ۴۴۰ میلیارد ریال کمک حامیان به ایتام در سال گذشته اهدا شده است.

به گفته وی، این نهاد در حوزه های مختلف خدمت رسانی از جمله حمایت، مالی، اشتغال، مسکن و موارد دیگر در رتبه نخست تا سوم کشور قرار داشته و از لحاظ جذب منابع هم استان نخست کشور است.

امام جمعه سیروان نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات کمیته امداد استان گفت: در شرایط اقتصادی و تورم کمیته امداد توانسته با خدمات متنوع و همه جامعه مشکلات اساسی نیازمندان را برطرف کند.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی افزود: چنانچه این خدمات نبود بخش عمده ای از مردم جامعه که محروم و فاقد درآمد هستند، در تنگنای جدی قرار می گرفتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.