تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

آزادی ۵۰۰ زندانی جرائم مالی در ایلام

آزادی ۵۰۰ زندانی جرائم مالی در ایلام
ایلام - مدیرکل زندان های ایلام گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از زندانیان نیازمند جرائم مالی در این استان طی حدود سه سال گذشته با حمایت های صورت گرفته آزاد شده اند.

 

مجید احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این افراد با کمک انجمن حمایت از زندانیان و خیرین آزاد و به کانون خانواده باز گشتند.

وی افزود: زمینه آزادی ۱۲۰ نفر از این تعداد پارسال با تلاش های ستاد دیه فراهم شد.

مدیرکل زندان های ایلام تاکید کرد: از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان تاکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند.

احسانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۳ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های ایلام بسر می برند، از عموم خیرین درخواست کرد: با کمک های اهدایی خود زمینه بازگشت این افراد را به اجتماع و کانون خانواده فراهم آورند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزاد زندانیان نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان امسال گفت: ۱۷ میلیارد ریال در این آیین جمع آوری و باعث آزاد شدن هشت زندانی جرائم غیرعمد شد.

مدیرکل زندان های ایلام از برگزاری جشن نسیم مهر در پنج خرداد برای حمایت از خانواده های زندانیان در کشور خبر داد و اضافه کرد: این آیین در استان سوم خرداد برگزار می شود و امیدواریم با اطلاع رسانی رسانه و مشارکت هرچه بیشتر مردم خیر و نیک اندیش شاهد جمع آوری کمک های بیشتری از سوی خیرین و اقشار مختلف باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.