تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۰

۲ نشان، سهم ورزشکاران ایلامی در مسابقات تیراندازی کشور

۲ نشان، سهم ورزشکاران ایلامی در مسابقات تیراندازی کشور
ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از کسب ۲ نشان ارزشمند طلا و نقره توسط ورزشکاران این استان در مسابقات کشوری تیراندازی رده سنی نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام، شهاب شهبازی در این خصوص اظهار کرد: محمدحسین فروغی در ماده تپانچه رده سنی نوجوانان صاحب نشان طلا شد و ماهان صفری دیگر نوجوان آینده دار ایلامی نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

وی افزود: همچنین در تفنگ بادی ۱۰ متر و در پایان مرحله مقدماتی، ماهان صفری از ایلام موفق شد عنوان نایب قهرمانی نوجوانان را از آن خود کند و در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل عبدالکریمی علیرغم عملکرد خوب از راه یابی به فینال باز ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: محمدحسین فروغی ورزشکار شایسته ایلامی، در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر نیز با شایستگی توانست در دور مقدماتی به عنوان نفر دوم به فینال راه پیدا کرده و در فینال نیز با درخشش بیشتر مدال طلا را به گردن آویزد.

شهبازی بیان کرد: مهدی مرادخانی دیگر ورزشکار ایلامی نیز در رده سنی جوانان این رقابت ها خوش درخشید و با کسب مقام ششم به کار خود پایان داد.

مرحله اول مسابقات تیراندازی آزاد سلاح های بادی آقایان جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.