تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

تجلیل وزیر فرهنگ و ارشاد از دریانوردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی در ملایر

تجلیل وزیر فرهنگ و ارشاد از دریانوردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی در ملایر
همدان-  "محمدمهدی اسماعیلی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به شهرستان ملایر از پنج تن از شیرمردان و دریانوردان ملایری ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش حمهوری اسلامی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین استقبال از دریانوردان ناو گروه ۸۶ ارتش در ملایر اظهار داشت: باید قدردان دریادلانی که ۷۰ هزار کیلومتر را با قدرت و اقتدار در نوردیدند و برای کشور مایه افتخار شدند، باشیم.

اسماعیلی تصریک کرد: باید این کار بزرگ که نشانه خودباوری و صلابت جوانان این مرزو بوم است را ارج نهیم و این گونه اقدام ها که برای مردم امیدآفرینی بهمراه دارد مرتب بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت بین المللی است، یادآور شد: پیروزی انقلاب معجزه‌ای بزرگ بود و البته تثبیت و تحکیم و ارتقا و ادامه این انقلاب هم معجزه‌ای بزرگ‌تر است

اسماعیلی در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز جمعه با ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام شهرستان ملایر سفر خود به استان همدان را آغاز کرد.

دیدار با اصحاب فرهنگ‌ و هنر شهرستان ملایر، بازدید از پروژه‌های فرهنگی و هنری این شهر و خضور در نشست شورای اداری شهرستان ملایر از جمله برنامه‌های اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ملایر یود.

این نخستین ناو گروه جمهوری اسلامی ایران بوده که با عبور از اقیانوس آرام اقدام به دور زدن کره زمین کرده و وارد قاره آمریکا شده است که نشان دهنده از توانمندی متخصصان داخلی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سراسر پهنه این سیاره آبی به اهتزاز در آورده و اقتدار و توان کشور را به نمایش گذاشت و در مسیر بازگشت خود در محدوده خلیج عدن ماموریت اسکورت شناورهای تجاری را انجام داد. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام این ماموریت طولانی نشان داد هر جا منافع جمهوری اسلامی ایران اقتضا کند حضور می‌یابد.

ناو گروه ۸۶، سه طوفان سهمگین را در سفر خود با موفقیت پشت سر گذاشت و توانسته بیشترین عرض اقیانوس اطلس را در این سفر بپیماید./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.