تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۳

پالایشگاه گاز ایلام در سایه ی خورشید

پالایشگاه گاز ایلام در سایه ی خورشید
نگاه اقتصاد- در آستانه ولادت امام هشتم شیعیان و دهه کرامت، کاروان سایه خورشید با حضور در پالایشگاه گاز ایلام و اجرای برنامه های فرهنگی فرصت زیارت پرچم مقدس حرم رضوی را برای کارکنان شرکت فراهم کردند.

 

به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز ضمن خیر مقدم به کاروان سایه خورشید حضور آنها در ایلام سر افراز و شهید پرور را متبرک دانست و با ارائه گزارشی از روند صعودی تولید محصولات، ابراز امیدواری کرد در سالی که توسط رهبر انقلاب بنام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده به برکت شمیم معطر ثامن الحجج در فضای شرکت، همچون سه سال گذشته در تولید محصولات روندی افزایشی و رو به رشد داشته باشیم .

 

حجت الاسلام میرزایی از مبلغان کاروان سایه خورشید فعالیت کارکنان شرکت پالایش گاز ایلام را چون شهدای والا مقام در راستای تقویت و اعتلای ایران اسلامی بوده به مثابه عبادت دانست و اظهار داشت توسل به خاندان اهل بیت موجب جاودانگی و ابدیت انسان می شود.

 

در پایان مراسم ضمن تقدیر از همکاران و خانواده های آنها که در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز حائز رتبه برتر شده اند ، همکاران نسبت به تبرک و توسل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی اقدام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.