تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در ایلام تشکیل شد

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در ایلام تشکیل شد
ایلام - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این استان به منظور افزایش مشارکت اجتماعی خبر داد.

 

جلال حمره روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی با مجموعه مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: قرارگاه تربیتی و نصیب برابر آموزشی با هدف تعامل بیشتر بین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در راستای انجام بهتر امورات تشکیل می شود.

وی افزود: نقش اصلی این قرارگاه نیازسنجی، امکان سنجی، تنظیم‌گری، تسهیل‌گری مدیریت درون آموزش و پرورش و بسیج ظرفیت‌های سایر نهادها و سازمان‌های کشور برای عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: همچنین در این طرح، توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس سنگی و کانکسی با نگاه ویژه ای دنبال می شود.

حمره به طرح مولدسازی اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح فروش املاک مازاد و استفاده بهینه از مدارس موجود اجرا می شود یعنی اگر مدرسه محوطه های اضافی دارد می تواند در خارج از ساعات آموزشی به عنوان منبع درآمدی برای آموزش و پرورش از آن استفاده و درآمد آن صرف آموزش همان منطقه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به نبود مجموعه ورزشی گفت: این خلا موجب شده این استان نتواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

علی درویشی بیان کرد: در استان ایلام ۱۴ سالن ورزشی برون مدرسه وجود دارد که چهار سالن در شهر ایلام و ۱۰ سالن در سایر شهرستان ها قرار داشته که سیستم های گرمایشی و سرمایشی آنها معیوب است و به تعمیر اساسی نیاز دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.