تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

توضیحات شهرداری دره شهر در خصوص تعطیلی کشتارگاه این شهر

توضیحات شهرداری دره شهر در خصوص تعطیلی کشتارگاه این شهر
ایلام - شهرداری دره شهر با انتشار بیانیه توضیحاتی را نسبت به انتشار خبر «تعطیلی کشتارگاه» این شهر ارائه کرد.

روز گذشته خبری به نقل از رئیس دامپزشکی شهرستان دره شهر با عنوان “کشتارگاه دام دره شهر تعطیل شد” در خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شد که شهرداری دره شهر با ارسال جوابیه ای، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.

در بیانیه ارسالی شهرداری دره شهر آمده است: با پیگیری انجام شده نواقص مورد نظر شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی در کمترین زمان ممکن رفع شده و تنها مورد باقی مانده این کشتارگاه عدم اتصال پساب آن به شبکه فاضلاب است که به دلیل شرایط مکانی، بعد مسافت با شبکه فاضلاب و وجود زمینهای شخصی در این مسیر فعلا امکانپذیر نیست.

در این بیانیه افزوده شده، ضمن اینکه در جلسه با مدیریت پیشین آب و فاضلاب شهرستان مقرر شد در صورت توسعه شبکه فاضلاب تا ساختمان جدید نیروی انتظامی مشکل اتصال پساب به این شبکه رفع شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه به رغم تلاش شهرداری برای حفظ و توسعه کشتارگاه،به دلیل کشتارهای غیر مجاز در سطح شهرستان و عدم استقبال قصابان عملا این کشتارگاه سنتی که به بخش خصوصی نیز واگذار شده غیر فعال و تعطیل بوده که این مشکل بارها مورد اعتراض پیمانکار مبنی بر عدم صرف و صلاح قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، از ۲۲ نقطه شهری در استان ایلام، ۱۲ نقطه فاقد کشتارگاه هستند و مابقی کشتارگاه های استان نیز از استاندارد لازم برخوردار نیستد و همین قضیه باعث افزایش کشتار غیرمجاز در استان شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.