تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

سردار حاجی‌زاده:

پرنده‌های بدون سرنشین ایران امروز به یک قدرت تبدیل شده‌اند

پرنده‌های بدون سرنشین ایران امروز به یک قدرت تبدیل شده‌اند
تهران- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پرنده‌های بدون سرنشین ایران امروز به یک قدرت تبدیل شده و این ادعای ما نیست بلکه دشمنان ما هم آن را مطرح می‌کنند.

 

 

سردار امیرعلی حاجی‌زاده روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از مستند پرچمدار در جمع خبرنگاران گفت: صنعت پهپادی ما یک قدرت جدید است که متولد شده و این قدرت برای مردم ایران امنیت ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از این پس دیگر هیچگاه شاهد تهدید دشمنان نخواهیم بود، افزود: در تولید این مستند هرجا مطالب آرشیوی یا کمکی بود نیروی هوافضای سپاه به خبرگزاری ایرنا ارائه کرد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس یک گنج است که باید آن را استخراج کرد و هنرمندان و اهالی رسانه باید این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این مستند تحقیق خوبی انجام شد افزود: در این مستند گوشه‌ای از زحمات جهادگران عرصه علمی کشور نمایش داده شد که ثمره ۴ دهه تلاش فعالان صنعت پهپادی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به پرسشی درباره مهلت جمهوری اسلامی ایران به سران منطقه شمال عراق برای پاکسازی مرزها تصریح کرد: دولت عراق کار را به خوبی انجام می‌دهد و این مشکل حل و فصل می‌شود.

مستند «پرچمدار» از تولیدات خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با موضوع قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران، عصر سه شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در مرکز حوزه هنری رونمایی شد.

در آیین رونمایی از مستند پرچمدار شخصیت‌هایی چون سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی نادری مدیرعامل ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، محمدحسن روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.