تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

همت دولت بر گره گشایی از مشکلات مردم است

همت دولت بر گره گشایی از مشکلات مردم است
ایلام- فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه همت دولت بر گره گشایی از مشکلات مردم است، گفت: دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال منطقه ای و جهانی موجب ارتباط با همسایگان و جهان شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از مردم و شوراها و دهیاران روستاهای فرخ آباد بالا و پائین در بخش مرکزی دهلران با تبریک ۲۸ خردادماه سالروز حماسه حضور باشکوه مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب قاطع دولت کار و کرامت، گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی ولی جراحی اقتصادی دولت کار بزرگی بود.

وی به دیپلماسی فعال دولت در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: نگاه ما به سایر کشورها وایجاد بلوک جدید با کشورهای منطقه و جهان است و با کشورهای همسایه در حال برقرای روابط هستیم و توسعه روابط با همسایگان ادامه دارد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نهضت آبرسانی به روستاها در این دولت گفت: بعد از سالها عملیات آبرسانی به روستاهای ماز عبدلی بالا، کاور، هاویان و بیشه دراز در بخش مرکزی با ۲۲کیلومتر خط انتقال و پیشرفت ۷۰ درصدی خط انتقال در حال اجراست.

صادقی به از سرگیری عملیات اجرایی چهار خطه کردن مسیر دهلران به خوزستان و مهران در این دولت اشاره و افزود: در این زمینه نیز اقدامات خوبی در حال اجراست و حذف نقاط حادثه خیز نصریان نیز در این پروژه لحاظ شده که با پیشرفت خوبی در حال انجام کار می باشد.

وی با اشاره به مشکلات آبگرم و زیان و ضرر آن به وسایل سرمایشی و گرمایشی مردم، افزود: این طرح نیز با پیشرفت خوبی در حال اجراست و سعی و تلاش مسئولان هدایت آبگرم به پائین دست است که نقش موثری در کاهش هزینه ها به لوازم برقی مردم دارد.

صادقی به واگذاری یکهزار و ۳۶۲ قطعه زمین به مردم کایدخورده در شهرستان اشاره و گفت: با این کار نه تنها شاهد رونق ساخت و سازها و پائین آمدن قیمت مسکن و اجاره ها خواهیم بود بلکه زمینه برای واگذاری اراضی جهت ساخت مسکن به مردم دهلران نیز تسهیل می شود چون طرح تفصیلی شهر نیز اجرایی شده است.

فرماندار ویژه دهلران نهضت ملی مسکن را از دیگر خدمات ارزشمند دولت ذکر کرد و افزود: دهلران با توجه به مجوزهای ویلا سازی در این زمینه از شهرستانهای پیشتاز در واگذاری قطعات زمین ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن می باشد و کلنگ احداث ۶۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در دهلران با حضور استاندار محترم به زمین زده شده است و تا سال آینده حداقل سه هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در دهلران ساخته می شود.

وی با اشاره به مشکلات و چالش ها و حل آنها به مرور زمان گفت: با توجه به اقدامات دولت باید به آینده امیدوار باشیم و بدانیم که همت دولت بر گره گشایی از مشکلات مردم است و مسئولان همه بر این مهم اتفاق نظر دارند و این مهم را در عمل نیز دنبال می کنند.

صادقی از توجه و جدیت و پیگیری های جهادی استاندار محترم برای این شهرستان بعنوان توسعه پیشانی استان قدردانی کرد و افزود:سفرهای مختلفی به این شهرستان توسط استاندار محترم و با حضور معاونین و مدیران کل استانی انجام شده و مصوبات خوب و مهم و راهگشایی در امورات مردم و پروژه های عمرانی شهرستان داشته است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: امید ایجاد شده در مردم با تداوم پروژه ها و تزریق اعتبارات بیشتر می شود و این همان فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان تقویت ایمان و امید در مردم است که مورد تاکید معظم له می باشد و دولت و دولتمردان آن را دنبال می کنند.

وی اجرای برنامه های فرهنگی در دهلران همچون برنامه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی را از برنامه های اثر گذار فرهنگی ذکر کرد و افزود: متولیان فرهنگی باید با جدیت مسایل و موضوعات فرهنگی در شهرستان دنبال کنند و این یکی از رویکردهای مهم دولت است ضمن اینکه جشن بزرگ ازدواج بمناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان نیز برنامه ریزی شده است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به ۲۸ خردادماه سالروز حماسه حضور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و استقرار دولت کار و کرامت با رای مردم، گفت: مردم در این روز با مشارکت پر شور خود در انتخابات ضمن مایوس کردن دشمنان به برنامه های دولت دکتر رئیسی رای دادند.

صادقی گفت:دولت علی رغم جنگ ترکیبی دشمن در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و توطئه های متعدد با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی خدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنان را از تاکیدات رئیس جمهور برشمرد و اظهار کرد: استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل و فرمانداران و مسئولان با کار و خدمت صادقانه بدنبال تحقق اهداف و برنامه های دولت هستند و شاهد موفقیت های خوبی در حوزه های کشاورزی و نفت و گاز و آب و خاک و کشاورزی و رونق و فعالیت کسب و کارها و رشد تولید هستیم که امیدواریم دولت و دولتمردان با همت مضاعف در راستای تحقق شعار سال بیش از پیش گام بردارند و خادمان خوبی برای مردم باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.