تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

استاندار ایلام: بنیاد مستضعفان ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی پرداخت می کند

استاندار ایلام: بنیاد مستضعفان ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی پرداخت می کند
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی پرداخت می کند، گفت: پیش بینی می شود این مرکز درمانی امسال افتتاح و در مدار فعالیت قرار بگیرد.

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در جریان سفر رییس بنیاد مستضعفان به شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: امروز در سفر دکتر فتاح به استان تصمیماتی امیدبخشی اتخاذ شد که می‌تواند منشأ برکات زیادی برای استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل بیمارستان ملکشاهی تا پایان امسال، افزود: این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان هم اکنون در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی فاز دوم این روژه ۳۵ و در مجموع کل پروژه دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه بیمارستان ملکشاهی با اختصاص اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان امسال به بهره برداری‌می رسد.

بهرام نیا بیان داشت: همچنین سالجاری بنیاد مستضعفان با مشارکت اداره کل بهزیستی استان برای تمامی خانواده‌های ۲ معلولی استان ایلام مسکن می‌سازد.

وی تاکید کرد: با وجود استمرار فعالیت بنیاد مستضعفان در ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان ، با موافقت دکتر فتاح، «شهرستان آبدانان» بعنوان سومین شهرستان هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد در استان ایلام انتخاب شد.

وی خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه تصفیه خانه شهرستان ملکشاهی شد و افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان هم‌اکنون در دست اجراست که ۱۲۰ میلیارد تومان توسط دولت و ۸۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که بنیاد مستضعفان مساعدت خواهد کرد./ایرنا

‌ ‌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.