تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت هفته قوه قضائیه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت هفته قوه قضائیه
نگاه اقتصاد - شهادت مظلومانه راست قامت تاریخ آیت الله دکتر بهشتی و ٧٢ یار وفادار انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۶٠ از وقایع ماندگار تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی است.

 

شهید بهشتی الگویی شایسته و بی بدیل برای دست اندرکاران دستگاه قضاست و باید گفت حیات قوه قضائیه با حرکت در مسیر برنامه‌های زیربنایی آن شهید وارسته حفظ می‌شود.

 

بی تردید هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد دستگاه قضایی کشور و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهدای والامقام این عرصه است.

 

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت، برپایی عدالت در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر، قوه قضائیه با حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترین نقش را در پایه‌گذاری نظامی مبتنی بر عدالت محوری داشته است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه خدوم و دست اندر کاران امر قضا در استان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی این عزیزان در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

 

 

🔹روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.