تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

تردد خودرو در جاده های ایلام ۲۳ درصد افزایش یافت

تردد خودرو در جاده های ایلام ۲۳ درصد افزایش یافت
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تردد خودروها در جاده های استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: پنج میلیون و ۴۹ هزار و ۷۴۰ خودرو در این مدت در جاده های مختلف استان تردد کرده اند.

وی افزود: پرترددترین محور به ترتیب ایلام – چوار با ۲۹۷ هزار و ۱۰۶ و محور سرابله – ایلام با ۲۴۸ هزار و ۹۷۸ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام همچنین از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: ۶۲۲ هزار و ۸۵۴ وسیله نقلیه سنگین در جاده های استان تردد کرده اند.

چشمه خاور با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان گفت: همشهریان ایلامی می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافربین شهری از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال است، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.