تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

معاون وزیر کشور؛ دستگیری عاملان حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان/ هر دو عملیات انتحاری بود

معاون وزیر کشور؛ دستگیری عاملان حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان/ هر دو عملیات انتحاری بود
تهران - معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور گفت:

در حادثه تروریستی کرمان افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود.

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد.

به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر هستند که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر از شهدا به شمار می‌روند که جمع شهدا ۸۹ نفر است و ۷۶ نفر ایرانی و ۱۳ نفر افغانستانی هستند.

میراحمدی بیان کرد: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است.

معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود.

وی بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان (عج) در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.