تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

فعالیت ۳۱ آموزشگاه آزاد تخصصی هنری در ایلام

فعالیت ۳۱ آموزشگاه آزاد تخصصی هنری در ایلام
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۳۱ آموزشگاه آزاد تخصصی در رشته‌های مختلف هنری در این استان فعال است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی هوشمند روز دوشنبه در نشست با مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف هنری است به طوری که ۱۳ آموزشگاه تجسمی، ۱۵ آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه مد و لباس، یک آموزشگاه هنرهای سنتی و یک آموزشگاه سینمایی در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه مهم و نقش آموزشگاه‌های آزاد هنری در بستر آموزش هنر در استان، مشکلات این آموزشگاه ها بررسی و احصا شده است.

هوشمند با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در آموزشگاه‌های استان ضروری است، تصریح کرد: اعطای تسهیلات به آموزشگاه‌های هنری در استان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به لزوم نظارت بر کیفیت و خروجی آموزشگاه‌ها در استان، عنوان کرد: باید در رخدادها و جشنواره های فرهنگی و هنری در استان از ظرفیت های آموزشگاه های هنری استان استفاده شود.

وی افزود: از ظرفیت ها و توانمندی های آموزشگاه های آزاد هنری برای بخش های مختلف مثل آسیب های اجتماعی و برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری استفاده شود.

هوشمند گفت: انتظار می‌رود تا شهریور ماه سال جاری نسبت به برگزاری انتخابات انجمن‌ها اقدام شود و ادامه فعالیت انجمن‌ها منوط به انجام انتخابات و ثبت انجمن‌ها به عنوان مؤسسات حقوقی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.