تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند

۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان گازدار شدند.

محمود کشاورز روز پنجشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: از این تعداد صنایع ۲ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام، چهار واحد در چوار، ۶ واحد در ایوان، یک واحد در بدره، سه واحد در چرداول، پنج واحد در دهلران، ۲ واحد در سیروان، ۲ واحد در ملکشاهی، یک واحد در مهران طی سه ماهه اول سال جاری گازدار شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی در استان تاکنون، یک هزار و ۲۶۵ واحد صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گازدار شده است، افزود: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، کمک به توسعه و رونق صنایع و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی، عملیات گازرسانی به ۲۶ واحد صنعتی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: سال های اخیر مقام معظم رهبری نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز کرده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحدهای تولیدی در جهت رونق اقتصادی کشور بردارند.

کشاورز اضافه کرد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

وی گفت: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.