تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۹

مصرف آب در ایلام طی تابستان امسال ۳.۵ برابر شد

مصرف آب در ایلام طی تابستان امسال ۳.۵ برابر شد
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به مشکلات قطعی آب در استان، گفت: مصرف آب در ایلام در تابستان امسال ۳.۵ برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

پرویز ناصری اظهار کرد: به رغم همه هشدارها، همزمان با فصل تابستان و افزایش استفاده از کولرهای آبی، مصرف آب در ایلام نسبت به مدت مشابه به بیش از ۳.۵ برابر شده است.

وی با اشاره به مشکلات قطعی و افت فشار آب در بعضی از مناطق استان از جمله در خود شهر ایلام، افزود: تمام مجموعه آبفای استان به صورت شبانه روز و شیفت بندی شده در حال انجام وظیفه هستند تا مشکل افت فشار در مناطق مختلف مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اسان ایلام عنوان کرد:علت اصلی قطعی آب در برخی از مناطق شهر ایلام، قرار گرفتن منازل مسکونی در بالاتر از مخازن آب است.

ناصری اضافه کرد: متاسفانه به هشدارها و اطلاعیه های آبفای استان در مورد مصرف آب توجه نمی شود، در برخی موارد شاهد شستشوی معابر هستیم که این قضیه باعث افزایش مصرف آب در استان شده است.

وی تاکید کرد: برای عبور از این پیک مصرف و بازگشت به شرایط عادی، نیازمند همکاری و همراهی مردم است، کمبود آب یک مسأله جدید استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اسان ایلام عنوان کرد: کمبود و قطعی آب در شهرستان های هلیلان و چرداول ناشی از افت چاه های آب این مناطق و مصرف بی رویه است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت است، بررسی ها نشان می دهد ایلامی ها ۲ برابر میانگین کشوری آب مصرف می کنند.بیش از ۲۳۹ هزار مشترک آب و ۹۸ هزار مشترک فاضلاب در استان ایلام وجود دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.