تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

اعتبارات فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای ایلام به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافت

اعتبارات فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای ایلام به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافت
ایلام - مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تلاش نمایندگان و مسئولان استان، اعتبارات فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای ایلام به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

پرویز ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در فاز اول این پروژه قرار است ۱۲۸‌روستای هدف آبرسانی استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومان ارتقا یابد که با پیگیری‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی این رقم در فاز دوم به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مبلغ فاز اول ۷۰۰ میلیارد تومان بود، تاکید کرد: برای عبور از شرایط تنش آبی در سطح استان و رایزنی، پیگیری‌ و جلسات متعدد با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، رقم این قرارداد در فاز دوم با افزایش ۳۰۰ میلیارد تومانی به مبلغ یک هزار میلیارد تومان افزوده شد.

وی با اعلام اینکه ایلام همچنان پیشتاز در پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم است، تصریح کرد: با تلاش، اهتمام و عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی طرح، همچنان رتبه نخست کشور در طرح آبرسانی به مناطق محروم ( جهاد آبرسانی) را در اختیار دارد.

ناصری تصریح کرد: پروژه‌های طرح ملی آبرسانی روستایی با عنایت مقام معظم رهبری از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و بودجه عمومی دولت شروع و در سال ۱۴۰۰ مقرر شد؛ اعتباری با عنوان محرومیت زدایی با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیتهای سازمان بسیج سازندگی و … تخصیص یابد و عملیات آبرسانی صورت گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.